ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ویسی: دوست دارم تیم را قهرمان تحویل مردم خوب و خونگرم خوزستان بدهم/برای هر بازی برنامه‌ریزی خاصی را داریم


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل راه‌آهن تهران اظهار داشت: بچه‌های تیمم یک بازی بسیار مسلط و هوشمندانه‌ای انجام دادند، واقعاً از ته دل بازی کردند و مستحق پیروزی بودیم. این برد را به مردم خوزستان تقدیم می‌کنم. بازیکنان ما واقعاً یک دل هستند.

وی گفت: هدف اول ما آسیایی شدن است اما دوست دارم تیم را قهرمان تحویل مردم خوب و خونگرم خوزستان بدهم. ما در مقابل تیم‌های پایین‌تر از خودمان استرس داشتیم به خاطر همین در زدن گل‌ها دقت لازم را نداریم. برای هر بازی برنامه‌ریزی خاصی را داریم. خوشحالم که 3 امتیاز این دیدار را کسب کردیم و خیلی برای ما با ارزش است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه چرا تماشاگران بسیار کمی به ورزشگاه می‌آیند گفت: تا موقعی که ما سوار اتوبوس شدیم تماشاگران نمی‌دانستند که بازی در الغدیر برگزار می‌شود تا تختی اهواز. اصلاً ایرادی ندارد که تماشاگر زیاد برای ما بیاید یا کم. اتحاد مردم خوزستان نیاز مبرم ما‌ست. ما در اکثر بازی‌ها گل‌های زیاد به ثمر رساندیم و امتیازات خوبی کسب کردیم. حال اگر بعضی از بازی‌های یک در صفرها و تساوی‌ها نبود طبیعتاً جایگاه ما اینجا نبود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ویدیو دوست دارم-برنامه برنامه سال تحویل شبکه دو-بابک جهانبخش