سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دفتر نمایندگی نفت و گاز غرب در دهلران گشایش یافت


به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت نفت و گاز مناطق مرکزی ایران روز پنجشنبه در این آیین گفت: دهلران قدمگاه شهدا است و کار در این شهرستان در واقع میثاق با شهدا و ایثار و از خودگذشتگی های این عزیزان است.
سلبعلی کریمی افزود: وزارت نفت در خدمت به مناطق محروم اهتمام ویژه دارد و بهره برداری از این دفتر گامی در جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم مرزدار دهلران است.
وی چگونگی کمک به عمران و آبادانی کشور را از دغدغه های وزیر نفت برشمرد و تاکید کرد: تحقق این موضوع مهم به جد در این وزارتخانه پیگیری می شود.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز مرکزی ایران ایجاد دفتر نفت و گاز در دهلران را از مطالبات مردم دانست و یادآور شد: امروز این مطالبه به حق مردم در دولت تدبیر و امید عملیاتی شده است.
نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، بدره و دره شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: دهلران شهرستانی مرزی با ظرفیت های بالای نفت و گاز است.
علی محمد احمدی افزود: پیگیری کارهای روزمره و تردد به استان کرمانشاه و پیگیری قراردادها و مسایل کارگری از جمله مهمترین مشکلات بخش نفت و گاز دهلران است که با راه اندازی این دفتر، مشکلات بر طرف می شود.
وی اظهار کرد: اصول مدیریت و استقرار سازمانی ایجاب می کند که حوزه های ستادی و عملیاتی در جایی باشند که هدف اصلی عملیات است و ایجاد دفتر نفت و گاز در دهلران مقدمه ای برای گسترش و بسط ساختارهای ستادی نفتی در این شهرستان است.
شهرستان دهلران در 230 کیلومتری جنوب ایلام دارای ذخایر ارزشمند نفت و گاز است و شرکت های نفت و گاز در این شهرستان فعالیت چشمگیری دارند.
7175/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گشایش نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی