ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دبیری: کفاشیان سرکیسه را برای فوتسال شُل کند!


دبیری: کفاشیان سرکیسه را برای فوتسال شُل کند!مهر/ رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز با بیان اینکه خدا کند برنامه لیگ برتر زودتر مشخص شود، گفت: حالا که تیم ملی به عنوان قهرمانی آسیا رسیده است، علی کفاشیان باید سر کیسه را برای فوتسال شل کند!
افشین دبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری و کادر فنی این تیم برای فصل آینده، با بیان مطلب فوق افزود: قرار بود بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا برنامه لیگ را مشخص کنند که هنوز هیچ خبری نیست. هم رئیس کمیته فوتسال و هم سرمربی تیم ملی موافق شروع مسابقات در خردادماه هستند و باید منتظر بمانیم تا تصمیم نهایی گرفته شود.
وی ادامه داد: ما هنوز هیچ خبری از زمان شروع لیگ نداریم. تیم ما شرایط خاصی دارد چرا که قرارداد دروازه‌بان برزیلی خود را تمدید کردیم و طبق برنامه از پیش تعیین شده، به وی اعلام کردیم که لیگ اردیبهشت شروع می‌شود. بعدا متوجه شدیم امکان شروع مسابقات در مردادماه هست و از وی خواستیم دیرتر به ایران بیاید ولی او تاکید کرد که اگر مسابقات مرداد شروع شود، رضایتنامه‌اش را خواهد گرفت و از تیم جدا می‌شود.
رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری خاطرنشان کرد: به هر حال اگر مسابقات خردادماه شروع شود خوب است. دروازه‌بان برزیلی ما از این اتفاقات و جابجایی برنامه مسابقات متعجب بود!
دبیری درباره تمدید قرارداد جواد اصغری‌مقدم یادآور شد: ما از عملکرد اصغری مقدم کاملا رضایت داشتیم. صحبت‌های ابتدایی را هم با وی انجام دادیم و وقتی که تاریخ لیگ قطعا مشخص شود، قراردادمان را با وی به عنوان سرمربی - بازیکن نهایی می‌کنیم.
وی همچنین در پاسخ به این سئوال که « آیا با وحید شمسایی هم مذاکره‌ای داشته‌اید یا خیر، گفت: ما بهترین عنوان خود را در لیگ با شمسایی به دست آوردیم و مشتاقیم که هر موقع شرایطش فراهم بود، مجددا با وحید کار کنیم.
رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری در پایان درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا هم گفت: امیدوارم حمایت از تیم ملی ادامه داشته باشد و بتوانیم در جام جهانی هم موفق کار کنیم. الان علی کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم پُست بسیار خوبی دارد و به نظرم باید الان لازم است که برای فوتسال، «سر کیسه را شُل» کند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
قهرمانی دبیری تبریز در لیگ فوتسال