فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فرزاد حسنی با «شب نقره‌ ای» می‌آید


مدیر گروه جوان و اندیشه رادیو جوان از اجرای فرزاد حسنی به عنوان مجری ویژه برنامه سینمایی این شبکه رادیویی با عنوان «شب نقره ای» در ایام برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر گروه جوان و اندیشه رادیو جوان از اجرای فرزاد حسنی به عنوان مجری ویژه برنامه سینمایی این شبکه رادیویی با عنوان «شب نقره ای» در ایام برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

وحید مبشری مدیر گروه جوان و اندیشه رادیو جوان با اشاره به برنامه های این گروه در ایام دهه فجر بیان کرد: ما چند ویژه برنامه از جمله دو برنامه سینمایی در ایام دهه فجر داریم که همزمان با جشنواره فیلم فجر روی آنتن می روند.

وی در توضیح این دو برنامه سینمایی عنوان کرد: یکی از این برنامه های سینمایی که همزمان با ایام برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تدارک دیده شده است، برنامه «سینما زاویه» به تهیه کنندگی علیرضا محمدنیا و با اجرای حسن خلقت دوست است که ویژه جشنواره فجر هر روز ساعت ۱۵ الی ۱۶ روی آنتن رادیو جوان می رود.

مبشری در توضیح بیشتر رویکرد این برنامه اظهار کرد: سعید کریمی کارشناسی این برنامه را بر عهده دارد و قرار است «سینما زاویه» به سینمای هالیوود بپردازد. درواقع در ایام جشنواره و دهه فجر به سراغ فیلم های هالیوودی که بر ضد ایران ساخته شده است، می رویم و به تحلیل این فیلم ها می پردازیم.

مدیر گروه جوان و اندیشه رادیو جوان همچنین با اشاره به ویژه برنامه دیگری که در ایام جشنواره فیلم فجر روی آنتن می رود و به فیلم های سینمایی سی و چهارمین جشنواره فجر می پردازد، بیان کرد: یک ویژه برنامه سینمایی دیگر با عنوان «شب نقره ای» در این ایام روی آنتن می رود که اجرای آن را فرزاد حسنی بر عهده دارد و با تهیه کنندگی مهدی شاهرضایی و سیروس رجبی تولید می شود. این برنامه هر شب ساعت ۲۱ تا ۲۲ روی آنتن می رود.

وی در پایان با اشاره به یک برنامه قرآنی با عنوان «تسنیم» که از ابتدای بهمن ماه در رادیو جوان روی آنتن می رود، توضیح داد: از مدتی پیش هر روز ساعت ۶ صبح ویژه برنامه ای تدارک دیده شده است که بعد از قرائت یک صفحه از آیات قرآن از ترجمه استاد بهاء الدین خرمشاهی بهره خواهیم گرفت و این برنامه تا زمانیکه قرائت قرآن کریم به یک دور کامل برسد روی آنتن خواهد رفت. چند روز پیش نیز به همراه علی سیفی مدیر رادیو جوان دیداری با استاد خرمشاهی داشتیم و از وی تجلیلی صورت گرفت.


ویدیو مرتبط :
فرزاد حسنی؛ مجری توانمندی که هنوز در راه شب مانده است!