سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جهانگیری از موزه مجاهد الجزیره بازدید کرد


به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهور، اسحاق جهانگیری در جریان سفر به الجزایر از موزه مجاهد الجزیره بازدید کرد.

جهانگیری پس از ادای احترام به مقام شهدای الجزایر، از موزه مجاهد در شهر الجزیره بازدید و دفتر یادبود این موزه را امضا کرد.

نخست‌وزیر الجزایر در این بازدید معاون اول رئیس‌جمهور را همراهی و توضیحاتی درباره بخش‌های مختلف موزه، مبارزات و تاریخ الجزایر ارائه کرد.

در موزه مجاهد، تصاویری از شهدای جنگ آزادی‌بخش الجزایر، تصاویر جنگ‌های داخلی و آثاری مربوط به دوران مبارزات آزادی‌خواهانه الجزایر به نمایش گذاشته شده است.

جهانگیری در دفتر یادبود این موزه نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

پیروزی نهضت آزادی‌خواهانه مردم بزرگ و انقلابی الجزایر علیه استعمار، سرآغازی بوده است در حیات دوباره آنان در سرزمینی آزاد و مستقل و امید که این نعمت بزرگ همچنان در آب و خاک و دل و جان این سرزمین و مردمان غیورش بماند و بپاید. به روح مجاهدان و شهیدان راه آزادی و استقلال این سرزمین درود می‌فرستم و برای ملت بزرگ الجزایر و دولت آنان نیک‌بختی و بهروزی مسئلت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازدید دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از شلمچه