سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاندیدای حزب حاکم آرژانتین، رقیب محافظه‌کار خود را ریاکار خواند


به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله سور»، «دنیل سیولی» کاندیدای حزب حاکم «جبهه برای پیروزی» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز گذشته با حضور در کارناوالی که تحت عنوان «کاروان پیروزی» برای حمایت از وی در استان «سانتیاگو دسترو» در شمال غربی آرژانتین به راه افتاده بود، «مائوریسیو ماکری» کاندیدای اپوزیسیون این کشور را به دروغگویی و ریاکاری متهم کرد.

«سیولی» در این رابطه عنوان کرد: دروغگویی، ریاکاری و عدم ثبات «ماکری» بر همگان آشکار شده و این کاندیدای اپوزیسیون همواره بدون بررسی امکان عمل به تعهدات خود، به مردم آرژانتین قول‌های مختلفی می‌دهد؛ به عنوان مثال ایجاد بندر در استان «سانتیاگو دسترو» یکی از تعهدات عملی نشدنی وی می‌باشد.

کاندیدای حزب حاکم آرزانتین همچنین خاطرنشان کرد: اکنون همه مردم آرژانتین می‌دانند که این کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و آرژانتینی‌ها ضمن دفاع از منافع ملی خود، هرگز اجازه پرداخت مطالبات بی‌اساس صندوق «کرکس» و یا حذف یارانه اکثریت مردم کشور را نخواهند داد.

وی در ادامه تصریح کرد: لازم است که مردم آرژانتین برای دفاع از شغل، حقوق و خانواده خود و همچنین برای دفاع از توسعه کشور به پا خیزند.

«سیولی» در پایان از مردم آرژانتین خواست که روز یکشنبه برای رأی دادن به نفع کشور، به نفع توسعه و به نفع پیشرفت به پای صندوق‌های رأی بیایند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که هر دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین، سفرهای داخلی خود برای جذب آراء مردم را آغاز کرده‌اند و امیداور هستند که بتوانند نظر مثبت کسانی که در دور اول این انتخابات به کاندیداهای دیگری رأی داده‌اند را جلب کنند.

مهلت تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین روز پنجشنبه به پایان خواهد رسید و مردم آرژانتین در روز 22 نوامبر (1 آذر) برای انتخاب جانشین «کریستینا فرناندز» رئیس‌جمهور فعلی این کشور به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

«سیولی» که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری با 37 درصد آراء و 2 رده اختلاف موفق شد «ماکری» را پشت سر بگذارد، در موقعیت‌های مختلفی اعلام کرده که موفقیت رقیب اپوزیسیون وی در این انتخابات موجب بازگشت آرژانتین به وضعیت شکست خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حزب محافظه کار آلمان خواهان کناره گیری مرکل شد