ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قوچان‌نژاد: سایپا روی ما حساب چندانی باز نکرده بود


جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد نخستین پیروزی تیمش در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما در هفته پنجم لیگ برتر مقابل تیمی قرار گرفتیم که در برابر تیم‌ای دیگر عملکرد خوبی داشت. ما می‌دانستیم حریف سختی پیش روی ماست به همین خاطر با وجود ترس از باخت روی دفاع روی تور و دفاع داخل میدان تمرکز کردیم. خوشبختانه عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و با تمرکز روی تاکتیک‌های از پیش تعیین شده، سازماندهی مناسبی در این دیدار داشتیم.

سرمربی تیم ثامن مشهد ادامه داد: به نظرم تیم سایپا روی ما حساب چندانی باز نمی‌کرد ولی 3 امتیاز این بازی برای ما بسیار ارزشمند بود و انگیزه زیادی برای گرفتن آن داشتیم. در ای بازی، دریافت‌های اول ما نیز پیشرفت خوبی داشت و توانستیم توپ‌های مناسبی به دست پاسور تیم برسانیم. پاسورهای بسیار خوبی مثل امیر حسینی هم اگر توپ مناسب دریافت نکنند، کاری نمی‌توانند از پیش ببرند.

قوچان‌نژاد در مورد بازی بعدی تیمش مقابل زاهدان گفت: ما در ابتدای فصل قول دادیم که 3 بازی تیم در شهر سبزوار برگزار شود و دیدار با زاهدان یکی از آنهاست. بازی راحتی پیش رو نداریم چون تیم ما برای قرار گرفتن در بالای جدول بسته نشده است، بنابراین ما نگاه خاصی به تیم‌های هم رده خودمان داریم، البته سالن شهر سبزوار برای خودمان هم ناشناخته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سخنان حمید چندانی، برادر شهید سعید چندانی