سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حامی تروریست‌ها در فضای مجازی دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: فردی که در فضای مجازی با انتشار تصاویری از گروهک‎های معاند از آنان حمایت می‎کرد در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، علیرضا یوسفی اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی فضای مجازی و پیشگیری از هرگونه جرم و ایجاد ناامنی در استان سایتی که اقدام به انتشار تصاویر از گروهک‌های معاند می‌کرد شناسایی شد.

وی ادامه داد: با شناسایی این سایت دستگیری منتشرکننده عکس‌های گروهک‌های معاند در دستور کار ماموران پلیس امنیت شهرستان مهرستان قرار گرفت که پس از تحقیقات خاص پلیسی در کمترین زمان ممکن این فرد و مخفیگاهش نیز شناسایی شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این فرد با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کرده و به مراجع قضایی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی مهرستان گفت: حمایت از تروریست‎ها از طریق فضای مجازی جرم محسوب می‎شود و پلیس نیز با اشخاصی ‌که بخواهند سبب تشویش اذهان عمومی شوند به صورت قاطع برخورد می‌کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پسر جنجالی فضای مجازی و دختر خاله های مجازی