فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آغاز یک حرکت مردمی برای اهدای کتاب به کودکان مناطق محروم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نذر کتاب سنتی دیرینه است که در تاریخ ایران اسلامی بارها و بارها از سوی بزرگان و عالمان دیده شده است. چه بسیار کتاب‌هایی که از سوی دانشمندان و دوستداران فرهنگ و ادب به کتابخانه‌ها اهدا شده و یا وقف یک مرکز فرهنگی شده است. فرهنگ نذر کتاب در سال‌های اخیر چهره‌ نوینی به خود گرفته؛ به طوری که تلاش شده در ایام خاص به ویژه در محرم و یا ماه مبارک رمضان، کتاب‌هایی مرتبط با این ایام نذر و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی قرار گیرد.

این‌بار باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران در آستانه آغاز سال نو اقدام به جمع‌آوری کتب دانشگاهی خوانده شده می‌کند تا عایدات حاصل از فروش این آثار را به صرف خرید کتاب برای کودکان کند.

در فراخوان این باشگاه آمده است: در نذر و اهدای کتاب، کتاب‌های خوانده شده را به روستاهای محروم می‌فرستیم. از آنجا که کتاب‌های دانشگاهی در روستا خواننده ندارند، این کتاب‌ها به فروش رسیده و عایدات حاصل، صرف خرید کتاب کودک خواهد شد.

زمان جمع‌آوری کتاب‌های دانشگاهی در این فراخوان روزهای 12 و 13 اسفندماه اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با آدرس [email protected] در ارتباط باشند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مناطق محروم