سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعطیلی صنوف آلاینده منطقه 14 تهران در پی آلودگی هوا


ایسنا/ شهردار منطقه 14 تهران گفت: به‌منظور کاهش آلودگی‌های محیط زیست، واحدهای صنفی آلاینده محیط زیست در منطقه14 تعطیل می شوند.

فرهود حمیدی با اعلام این خبر گفت: به منظور داشتن زمین پاک و جلوگیری از افزایش جمعیت موش در منطقه، واحدهای صنفی آلاینده تعطیل می شوند.

وی با بیان اینکه این طرح در محله های منطقه به ویژه نقاطی که صنوف آلاینده بیشتری در آنها وجود دارد در اولویت اجراست، افزود: طی بازدیدهای مستمر از سوی اداره ساماندهی، تاکنون بیش از 10مورد صنوف و مشاغلی که آلودگی محیط‌زیست و سد معبر داشته‌اند ازجمله قالیشویی، کارتن و پلاستیک فروشی، میوه‌فروشی و... در نواحی شناسایی و اقدام لازم در این خصوص انجام‌شده است.

شهردار منطقه 14 از انجام پیگیری مستمر این امر خبر داد و اظهارکرد: برای نتیجه‌بخش بودن طرح مبارزه با موش و حفظ محیط‌زیست در محله‌ها، طرح برخورد با این مشاغل و نهایت تعطیلی‌شان محله به محله استمرار خواهد داشت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا !