سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



رئیس جمهور: طرح تحول نظام سلامت یکی از افتخارات دولت یازدهم است


سلامت نیوز: رییس‌جمهور روز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر به مشهد مقدس با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، از بخش جراحی عمومی این بیمارستان بازدید و با اهدای شاخه‌ای گل به بیماران بستری در این بخش، از آنان عیادت کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این بازدید با توضیح مسوولان در جریان چگونگی و روند ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران و مجاوران ثامن الحجج (ع) قرار گرفت.

وی همچنین در دیدار با پزشکان و پرستاران شاغل در این بخش ضمن تقدیر از تلاش‌های آنان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و زائران امام رضا(ع)، کار آنان را ایثار و خدمت به مردم دانست و توفیق روزافزون و اجر الهی را برای‌شان خواستار شد.

وی در حاشیه این بازدید در گفت‌گو با خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) به ملت ایران افزود: امیدواریم ملت ایران همواره با عنایات ولطف امام هشتم(ع ) در مسیر توسعه، پیشرفت و ترقی باشد.

رییس‌جمهور همچنین با اشاره به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در کشور و تلاش همه مسوولان بخش بهداشت و درمان برای ارائه بهترین خدمات به مردم در این بخش، خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت یکی از افتخارات دولت یازدهم است؛ چراکه موضوع سلامت مسئله‌ای مهم و اساسی در کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌که «اساس کار در نظام تحول سلامت بر عهده پرسنل و کادر بخش بهداشت و درمان است»، گفت: تلاشگران این عرصه با جان و دل در مسیر ارائه خدمات در این حوزه فعال هستند و دولت هم با همه توان برای موفقیت این امر مهم کمک خواهد کرد.

وی هدف از اجرای طرح تحول سلامت در کشور را ارائه خدمات درمانی با حداقل هزینه از سوی مردم دانست و افزود: طرح تحول نظام سلامت گام مهمی در کاهش هزینه‌های مردم در حوزه درمان و سلامت است.

روحانی با اشاره به ضرورت ادامه طرح تحول نظام سلامت در کشور خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که به رغم کاهش درآمدهای دولت، اجرای این طرح مهم در کشور با قدرت ادامه یابد.

وی همچنین از تلاش‌ها و زحمات ارزنده کادر درمانی و پزشکی کشور در هلال احمر و بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی و امام رضا (ع) در این ایام عزاداری تقدیر و تجلیل کرد.

بیمارستان امام رضا (ع)، یکی از بزرگترین بیمارستان‌های شهر مشهد است که در حال حاضر با داشتن 856 تخت بعنوان یک بیمارستان عمومی و درجه یک در ردیف یکی از بزرگترین مراکز عمده آموزشی ودرمانی سطح کشور است.

درمانگاه و بخش‌های اورژانس در مجتمع درمانگاهی این بیمارستان بصورت شبانه‌روزی با حضور پزشکان داخلی و جراحی در ارائه خدمات درمانی به مراجعین فعال است.


ویدیو مرتبط :
طرح نظام سلامت، یکی از اقدامات بسیار خوب دولت یازدهم