ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسینی: حضورم مقابل استقلال ریسک است اما برای بازی کردن تلاش می‌‌کنم


سید جلال حسینی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت مصدومیتش گفت: به صورت منظم مراحل درمانی را در کلینیک کمپ زیر نظر دکتر شهاب و همچنین خانم مومنی پشت سر می‌گذارم و نسبت به روزهای گذشته وضعیت بهتری دارم. قرار است ظهر فردا تست بدهم تا وضعیتم برای بازی با استقلال مشخص شود. فعلا چیزی معلوم نیست، هر چند بازی کردن در این مسابقه ریسک است اما تلاش می کنم به این بازی برسم و به تیمم کمک کنم. در این مورد باید کادر پزشکی و کادر فنی نظر بدهند.

مدافع نفت عنوان کرد: تیم ما مدتی است که واقعا شرایط سختی دارد و مصدومان زیادی داشتیم که به نفت ضربه زد. در حال حاضر هم دست منصوریان بسته است ولی با این شرایط کارش را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و صدایش هم در نمی‌آید. اگر اینقدر بدشانسی نمی‌آوردیم الان وضعیت بهتری داشتیم. امیدوارم در بازی‌های آینده دیگر با مصدومیت بازیکنان‌مان مواجه نشویم.

حسینی در خصوص دیدار روز چهارشنبه هفته جاری با استقلال در جام حذفی گفت:  بازی سختی داریم. ما با سپاهان بازی کردیم، حالا با استقلال داریم و هفته بعد هم با پرسپولیس. قرار گرفتن مقابل سه تیم مدعی در دو جام واقعا سخت است. با این حال به چیزی جز برد فکر نمی کنیم و باید برنده از زمین بیرون بیاییم. استقلال بازیکنان خلاقی دارد، خصوصا در فاز تهاجمی و باید در این بازی باهوش بازی کنیم تا نتیجه دلخواه را بگیریم.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....