سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مطمئن ترین راه بیمه ی کسب و کار شما چیست؟


مطمئن ترین راه بیمه ی کسب و کار شما چیست؟رپرتاژ آگهی/ زندگی انسان در طول سال های مختلف در طول پستی و بلندی های تاریخ، دستخوش تغییرات و تحولات گردیده است. این تحولات به ویژه در عرصه ی کار و فعالیت های اجتماعی، از نمودی دو چندان برخوردار بوده، به گونه ای که در طی چند سده ی اخیر، سرعت و ماهیت تحولات، با دوره های پیشین قابل قیاس نیست.
از جمله اموری که انسان در ارتباط با حیات خویش در اجتماع بدان توجه بیشتری نموده، مسئله ی اطمینان بخشی به جنبه های مختلف کار و فعالیت و در ابعادی کلی تر به زندگی در آینده در مقابل حوادث گوناگون است. در این رهگذر، بیمه به عنوان ترخیصی از دستاوردهای اهل بشری چشم به جهان می گشاید.
تقسیم کار و تخصصی شدن روز افزون و اعجاب انگیز امور در عصر حاضر و تجارب در عرصه های گوناگون از سوی دیگر، ضرورت پرداختن به مسئله ی بیمه در قالب های دانشگاهی را دو چندان نموده است.
بیمه یکی از شاخص های توسعه در کشورهای پیشرفته است، چون هر سرمایه داری که بخواهد در کشوری سرمایه گذاری کند، باید اطمینان داشته باشد که در صورت بروز هر گونه حادثه یا خطری، سرمایه ی‌ وی مصون خواهد بود. از همین رو، در کشورهای پیشرفته از بیمه به عنوان صنعت بیمه یاد می کنند. به این معنی که همزمان با توسعه ی صنعت، بیمه نیز توسعه خواهد یافت و همچنین بر این اعتقادند که هر فردی نمی تواند وارد این صنعت شود، بلکه باید متخصص و دانش آموخته ی این صنعت باشد.
مرکز آموزش مجازی پارس با توجه به نیاز جامعه در حوزه ی مدیریت و با توجه به اهمیت این موضوع، اقدام به برگزاری دوره ی آموزش مجازی مدیریت بیمه نموده است. علاقمندان می توانند با ثبت نام به صورت آنلاین و گذراندن این دوره به صورت غیر حضوری و مجازی و ارسال مقاله ی پایانی، گواهینامه ی معتبر مدیریت بیمه را دریافت نمایند و با بکارگیری قواعد آن، موفق تر عمل کنند.
۳ گام تا دریافت مدرک معتبر مدیریت بیمه
گام اول: ثبت نام به صورت آنلاین از طریق وب سایت مرکز به نشانی www.elp.ir
گام دوم: دریافت بسته ی آموزشی مدیریت بیمه و دسترسی به محتوای آموزشی به صورت آنلاین
گام سوم: ارسال مقاله ی پایان دوره (به عنوان آزمون) و دریافت مدرک معتبر مدیریت بیمه
هم اکنون برای دریافت یک مشاوره ی رایگان، کلمه ی "bime" را به ۳۰۰۰۶۰۱۶ ارسال نمایید.
اطلاعات بیشتر:

www.elp.ir
تلفن های مرکز:
۸ الی ۹۵۰۲۲۴۴۴-۰۳۱
شماره تماس پشتیبانی ۲۴ ساعته ی مرکز:
۰۹۱۹۷۸۰۰۱۸۸، ۰۹۱۹۵۷۵۷۳۰۰، ۰۹۱۹۵۷۵۷۲۰۰، ۰۹۱۹۵۷۵۷۱۰۰، ۰۹۱۳۰۰۰۱۸۶۶
کانال تلگرام:
@parselearning

منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
رهبری کسب و کار مهارت های عمومی مدیریت شیوه اقناع تبلیغ کسب و کار مجازی تجاری سا