سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت‌الله کعبی: جریان سکولار تلاش می‌کند قبح دشمنی با آمریکا ریخته شود


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با افکارخبر با اشاره به نفوذ دشمن اظهار داشت: نفوذ تهدیدی بزرگ و نقشه اصلی دشمن است. دشمن تلاش کرد از طریق مذاکره به توافق برسد و راهی برای نفوذ پیدا کند و بعد از برجام نیز موضوع نفوذ پیچیده‌تر خواهد بود.

وی افزود: ابعاد نفوذ اقتصادی، امنیتی، فکری، فرهنگی و سیاسی و در حوزه داخلی و منطقه‌ای است و هدف آنها از نفوذ بزک کردن چهره شیطان بزرگ است و پشتیبانی و خط‌دهی به جریان سازی در مجموعه‌های فرهنگی است.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی درمورد ابعاد نفوذ دشمن بیان داشت: تحمیل ادبیات سلطه به آحاد مردم و نخبگان جامعه مانند حقوق بشر غربی و دموکراسی لیبرال و ادبیات مربوط به این مسائل است. اعتقاد زدایی و دین زدایی از سیاست به‌گونه‌ای که سیاست را منهای اعتقادات و دیانت منهای ارزشها مانند فن جا بیندازند.

آیت الله کعبی تصریح کرد: از روشهای دیگر دشمن برای نفوذ و عبور از انقلاب اسلامی به‌بهانه لزوم پیوستن به جامعه جهانی است و منظور از جامعه جهانی چند کشور و قدرت شیطانی و مستکبر است.

وی افزود: اگر ما وضعیت آمریکا در منطقه را بررسی کنیم و وضعیت جمهوری اسلامی در منطقه و راهبردهای سیاسی را بررسی کنیم می‌بینیم آمریکایی‌ها به‌دنبال جنگ نیابتی و تغییر جغرافیای سیاسی منطقه با دامن زدن به مسئله تجزیه و قطب‌بندی جدیدی برای حفظ و بقای رژیم صهیونیستی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: آمریکا به‌دنبال تلاش برای تغییر رفتار و ساختار جمهوری اسلامی و در نهایت تبدیل نظام مقدس ما از بازیگر قدرتمند منطقه‌ای ــ که جلوی آمریکا و استکبار جهانی ایستاده است ــ به بازیگری ناتوان است.

وی افزود: دشمن به‌دنبال استحاله انقلاب است و راهبرد اصلی آمریکا است اما جمهوری اسلامی با هدایت‌ها و روشنگریها و دیده‌بانی حکیمانه مقام معظم رهبری در جست‌وجوی حفظ و ارتقای قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان از طریق تقویت سامانه موشکی و حمایت از حزب‌الله و مقاومت و ایجاد وفاق ملی در مقابل استکبار جهانی و حرکت به‌سمت ایجاد یک منطقه با نظم اسلامی و با محوریت اسلام مقاوم و مقابله با رژیم صهیونیستی است.

آیت الله کعبی بیان داشت: جمهوری اسلامی بر پایه حمایت از محور مقاومت و ایجاد تهدید جدی برای رژیم صهیونیستی و مدیریت ارتباطات اثرگذار با کشورهای منطقه و جلوگیری از شکل‌گیری قطب بندی‌های منطقه‌ای آمریکا در تلاش است از نفوذ آمریکا به کشور ممانعت کند.

وی افزود: یکی دیگر از محورهایی که می‌تواند در مسئله نفوذ در راهبرد جمهوری اسلامی توسط آمریکا باشد نحوه گرایش به انتخابات 94 است. آمریکایی‌ها در تلاشند که اشتباه محاسباتی در بعضی از نخبگان سیاسی درون نظام ایجاد کنند و جمهوری اسلامی را به‌عنوان کشوری در حال گذر به‌سمت هماهنگی با آمریکا معرفی کنند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: می‌خواهند کاری کنند خط سازش با غرب موجه جلوه کند و میزان تأثیر گذاری اقشار متمایل به سکولاریزم را بالا ببرند و به مطالبات غیرارزشی از مسئولان نظام دامن بزنند و در مجموع در واقع زمینه را فراهم کنند برای شکل‌گیری اراده‌ای در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی که گفتمان اکثریت قاطع ملت بزرگ ایران و رهبر بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی در پایان گفت: در مقابل اکثریت مردم ما با پایبندی به قانون اساسی و توجه به رهنمودهای رهبری به‌عنوان فصل الخطاب استقلال کشور و مقابله با بیگانگان و لزوم وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه احکام اسلامی و حمایت از مردم لبنان و فلسطین و مظلومان جهان و محوریت دشمنی با آمریکا ــ که ملت ایران آن را شیطان بزرگ می‌دانند و جریان سکولار تلاش می‌کند قبح دشمنی با آمریکا ریخته شود ــ و با روشنگری و تبیین ابعاد نفوذ نیروهای مؤمن و انقلابی، آرایش دشمن را برای سوء استفاده در انتخابات و طراحی نفوذ بر هم بزنند.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
امام صادق ع و شیعی شرابخوار. آیت الله کعبی