«سعید پیر دوست»: نسل من از قصه ها حذف شده است/گوشه گیر شده ام


«سعید پیر دوست»: نسل من از قصه ها حذف شده است/گوشه گیر شده اممیزان/سعید پیردوست گفت: نسل ما از قصه ها حذف شده،به همین دلیل است که هم و سن و سالهای من کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی دیده می‌شوند.
سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من بعد از دو پروژه ای که در اسفند ماه سال گذشته به پایان رساندم و دو سکانسی که در فیلم «جواد مزدآبادی» بازی کردم، دیگر هیچ پیشنهاد کاری نداشتم. این را هم باید بگویم رفتار و منش من به این گونه نیست که به دفترهای پخش فیلم بروم، آنجا بنشینم و منتظر بمانم، به من نقش بدهند. اصلا می خواهم این را بگویم که نسل ما از قصه ها حذف شده، به همین دلیل است که هم و سن و سالهای من کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی دیده می‌شوند.

وی افزود: همین چند کار آخری را هم که انجام دادم، دستمزد من را به سختی دادند و همین در روحیه من تاثیر گذاشت. این در حالی است که تنها راه معیشت من، همین حرفه بازیگری است. زیرا من مثل بازیگرهای دیگر فست فود، رستوران و بنگاه املاک و ماشین ندارم که بتوانم از طریق آنها زندگیم را بچرخانم.

پیردوست عنوان کرد: من کم کار و در حقیقت گوشه گیر شده ام. نمی دانم چرا این اتفاق افتاده است. اما زمانه به این شکل پیش رفت و با من نساخت. پیشنهادهای کاری که به من می شود، آنقدر زشت و بد است که ترجیح می دهم نباشم و شخصیت خودم را حفظ کنم.

این بازیگر تصریح کرد: یک سری از افراد دفاتر پخش فیلم را به شکل پاتوقی برای خود در آورده اند، آنجا می نشینند و برای بدست آوردن یک نقش هر کاری می کنند. اما من هیچ وقت به چنین کارهایی عادت نداشته ام و انجام نمی دهم.

بازیگر «پاورچین» ادامه داد: این روزها در هر پروژه ای بیشتر از جوانها استفاده می کنند. من نمی گویم این امر بدی است اما همه چیز نباید به حضور جوانان منوط شود، زیرا افرادی پای این حرفه عمر خود را گذاشته اند و در واقع می توانم بگویم سایه آنها بر سر هر کاری که باشد خدا آن را به سرانجام می رساند.

وی خاطر نشان کرد: هنوز هم که هنوز است وقتی من به کوچه وخیابان می روم من را با نقطه چین و پاروچین به خاطر می آورند و از من سراغ چنین فیلمهایی را می گیرند.


منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
متن خوانی سعید پیر دوست و آواز عشق با صدای محمد نوری