ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پورغلامی: جمعه برای تشویق ملوان به انزلی می‌روم


فرهاد پورغلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی مقابل سپاهان گفت: سپاهان یکی از تیم های خوب فوتبال ایران است و هر دو تیم هم هجومی بازی کردیم و سایپا توانست سه امتیاز بازی را بگیرد. با این برد به جدول لیگ و جمع مدعیان برگشتیم.

وی در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: بازی سختی با این تیم داریم. پرسپولیس هفته به هفته بهتر شده و نتایج خوبی گرفته و فکر می کنیم بازی جذاب و تماشاگر پسندی از کار دربیاید. بازیکنان سایپا تمرینات خوبی داشته اند و اگر نکاتی که در تمرینات به آنها متذکر شده ایم را در زمین اجرا کنند می توانیم مقابل پرسپولیس موفق شویم.

سرمربی سابق ملوان در مورد شرایط بد این تیم در جدول لیگ گفت: ملوان روز جمعه یک دیدار حساس و 6 امتیازی دارد و امیدوارم در این بازی موفق شود. من روز جمعه برای تشویق و حمایت ملوان به انزلی می روم. ملوان اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت هواداران خونگرم و فوتبال فهمش نیاز دارد و قطعا با حضور پرشمار و پرشور تماشاگران  می تواند مقابل راه آهن پیروز شود. روز جمعه منتظر دیدن هواداران ملوان در ورزشگاه تختی انزلی هستم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/V33AB2


ویدیو مرتبط :
ملوان بندر انزلی - آلومینوم بندرعباس / انزلی