سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امنیت/ حملات فیشینگ هکرها در پی سرقت اطلاعات کاربران اپل؛ مراقب اپل آیدی و رمز عبور خود باشید


امنیت/ حملات فیشینگ هکرها در پی سرقت اطلاعات کاربران اپل؛ مراقب اپل آیدی و رمز عبور خود باشیدشهر سخت افزار/ هکرها تاکنون حملات فیشینگ زیادی برای سرقت اطلاعات بانکی، سرویس های خاص و یا اطلاعات کاربری وب سایت ها، انجام داده اند. اخیراً نوع جدیدی از این حملات آغاز شده است که در پی سرقت اطلاعات کاربری اپلی ها، شامل Apple ID و پسورد آن هاست. در ادامه همراه ما باشید.

روش کار این کلاهبرداری به این صورت است که با ارسال پیامی به کاربر، او را به پایان اعتبار Apple ID هشدار می دهد که کاربر باید برای جلوگیری از این پایان اعتبار، لازم است به وب سایت ذکر شده در پیام مراجعه کند و اطلاعات کاربری خود را وارد می کند تا تأییدشان کند. با توجه به اینکه در این پیام ها، حتی نام کاربران آمده است، در نگاه کاربران این یک کار قانونی و معتبر محسوب می شود.

لینک ارتباطی به وب سایت به گونه ای طراحی شده که کاربر گمان می کند، متعلق به اپل است. این در حالی است که باید بدانید Apple ID هیچ گاه منقضی نمی شود و چنین رویه ای هرگز مورد نیاز شما نخواهد بود. همچنین اپل از کاربرانش درخواست کرده تا از ارسال اطلاعات کارت اعتباری، پسوردهای حساب کاربری و یا هرگونه اطلاعات شخصی به هر وب سایتی خودداری کنند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: شهر سخت افزار


ویدیو مرتبط :
تبلیغ اپل | 99% از کاربران اپل از گوشی خود راضی هستند