سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



این دستگاه‌های ایسوس به اندروید 6 مارشمالو آپدیت خواهند شد


این دستگاه‌های ایسوس به اندروید 6 مارشمالو آپدیت خواهند شد

گوگل یک ماهی می‌شود که اندروید ۶ مارشملو را برای نکسوس‌های خود منتشر کرده است، سایر شرکت‌های تولید کننده گوشی همراه نیز سلانه سلانه برنامه خود برای آپدیت اندروید ۶ را اعلام می‌کنند و این‌بار نوبت ایسوس است تا از برنامه آپدیت تبلت‌ و گوشی‌های اندرویدی خود به نسخه 6 مارشملو پرده بردارد.

فارنت/ گوگل یک ماهی می‌شود که اندروید ۶ مارشملو را برای نکسوس‌های خود منتشر کرده است، سایر شرکت‌های تولید کننده گوشی همراه نیز سلانه سلانه برنامه خود برای آپدیت اندروید ۶ را اعلام می‌کنند و این‌بار نوبت ایسوس است تا از برنامه آپدیت تبلت‌ و گوشی‌های اندرویدی خود به نسخه 6 مارشملو پرده بردارد.

ایسوس در انجمن رسمی خود اعلام کرده که ایسوس پد‌فون اس، زِن‌فون 2، زِن فون 3 دلوکس نسخه ویژه، به همراه زِن‌فون لیزر و زِن‌فون سلفی، محصولات اندرویدی این شرکت هستند که طعم اندروید ۶ مارشملو را خواهند چشید.

اندروید ۶ مارشملو از لحاظ رابط کاربری پیشرفت داشته و کاربران نکسوس از این نسخه جدید رضایت کامل دارند، در کنار بهینه‌سازی ظاهری، اندروید مارشملو بهینه‌سازی‌های داخلی زیادی را شاهد بوده است و با این حساب باید ببینیم گوشی‌های ایسوس چگونه از این نسخه اندروید جدید استفاده خواهند کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که ایسوس به غیر از مدل‌هایی که اعلام شد، گوشی‌های دیگری را نیز به اندروید مارشملو آپدیت خواهد کرد یا خیر؛ اما با توجه به سیاست‌های ایسوس می‌توان انتظار داشت که این لیست در آینده شاهد محصولی دیگر از ایسوس باشد که اندروید مارشملو را تجربه می‌کند.

با این حساب اگر یکی از محصولات ذکر شده ایسوس را در اختیار دارید به شما تبریک می‌گویم چرا که در آینده نزدیک چشم شما به جمال اندروید 6 مارشملو روشن خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
بررسی ویدیوی اندروید 6 (اندروید مارشمالو)