سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظام اسلامی با محوریت ولی فقیه زمینه تداوم حاکمیت صالحان را فراهم کرده است


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس در سخنانی ضمن تبریک به‌مناسبت نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز ولایت و امامت امام عصر(عج)، گفت: این روز را به محضر اهل بیت، دوستداران و دلباختگان به اقامه حق و عدالت در عالم و کره خاکی تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه امروز آغازی بر تداوم حکومت صالحان است، افزود: بنیان آموزه‌های دینی و معارف اسلامی بر اصل محوری امامت امام عصر(عج) نهاده شده است. انبیای الهی و پیشوایان معصوم دین نماد فاخر و برجسته انسان‌های آراسته به علم، فضائل اخلاقی و عالیترین سطح از توانایی برای مدیریت جوامع بشری هستند.

نایب رئیس مجلس تأکید کرد: در تداوم این اندیشه بالنده که اساس تربیت انسان و رشد و پیشرفت جوامع بشری را در حکومت صالحان می‌داند، در فلسفه وجودی امام(ره)‌ تعریف شده است.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با تأکید بر اینکه نظام اسلامی بر تداوم اصل حکومت صالحان با محوریت ولی فقیه عادل، صالح، مدیر و مدبر زمینه تداوم مدیریت و حاکمیت صالحان را در کره خاکی فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم با حراست و پاسداری از این اصل محوری در دوران غیبت امام عصر(عج)‌ و حرکت در مسیر مشعل پرفروغ ولایت فقیه که در حقیقت ولایت علم، عدالت و ولایت بالاترین سطح از صلاحیت برای مدیریت جامعه بشری است، راه را برای حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) هموار کنیم.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد: نظام ولایت فقیه، مترقی ترین نظام عالم است