سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتخاب جایگزین منتخب اصفهان در مجلس دهم به خرداد 96 موکول شد/ 40 حوزه انتخابیه تأیید و 2 حوزه دیگر در حال بررسی


سیامک ره‌پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین اخبار از وضعیت منتخب پنجم مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: نظر شورای نگهبان در این مورد هیچ تغییری نکرده و جایگزین منتخب اصفهان در مجلس دهم، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و در میان‌دوره تعیین تکلیف می‌شود.

وی افزود: با توجه به درگذشت منتخب مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس دهم، این موضوع در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد منتخب مردم مراغه نیز در انتخابات میان‌دوره‌ای و خرداد سال آینده مشخص شود.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان همچنین درباره اعلام نظر نهایی شورای نگهبان در مورد لایحه بودجه 95 نیز گفت: ما ایراداتی را به مجلس اعلام کرده‌ایم که آنها پس از بررسی آن را به ما اعلام خواهند کرد و شورای نگهبان نیز در این مورد نظر نهایی را اعلام می‌کند.

ره‌پیک همچنین تأکید کرد: تاکنون 42 حوزه انتخابیه در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفته و 40 حوزه انتخابیه تأیید شده که 2 حوزه نیز در مرحله بررسی مجدد قرار دارد.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
بهمنی از حوزه انتخابیه سراب در مجلس چه گفت؟