ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسین‌خانی بدون مسابقه طلا گرفت!


به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز (شنبه) در شهر بانکوک تایلند در حال برگزاری است، مصطفی حسین‌خانی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان بدون اینکه در فینال مقابل حریفش کشتی بگیرد صاحب مدال طلا شد.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی در دور اول و در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 از سد کوهی کیتامورا از ژاپن گذشت. وی در دور بعد مقابل سایاکابی یوسوپوف از قرقیزستان با نتیجه 12 بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حسین‌خانی در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر صفر دورجخاند گامبودورج از مغولستان را مغلوب کرد و فینالیست شد.

حسین‌خانی قرار بود در فینال برای کسب مدال طلا با ژیگر ذاکروف از قزاقستان مبارزه کند که به دلیل مصدومیت حریفش بدون اینکه این مسابقه برگزار شود دست او به عنوان فرد پیروز بالا رفت تا دومین مدال طلا برای ایران به نام حسین‌خانی ثبت شود.

پیش از این میثم نصیری در 65 کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بود و یونس سرمستی هم در 57 کیلو پنجم شده بود.

تا دقایقی دیگر هم رضا یزدانی برای کسب مدال طلا با ماگومد موسی‌ئف، دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا از قرقیزستان روبرو می‌شود. یزدانی در فینال سال 2014 آسیا این کشتی‌گیر را شکست داده بود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/IZCA73


ویدیو مرتبط :
شعر خوانی دکتر حامد حسین خانی در سوگ امام حسین (ع)