سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خطر وارونگی فرهنگی با چاپ رمان‌هایی در کشور وجود دارد


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مجتبی شاکری در تذکرات پیش از دستور دویست و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تبریک بابت حضور دوباره مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسات، اظهار داشت: امروز از مرگ خاموش آلودگی و وارونگی هوا، سموم میوه‌ها و وضعیت پوکی استخوان صحبت شد، ولی به لحاظ مأموریت فرهنگی خود خطر مرگ خاموش را در چاپ کتاب‌هایی که به هویت، اعتقادات و اخلاقیات ما ضربه می‌زند، می‌پردازم.

شاکری افزود: بنده می‌توانم 50 رمان را نام ببرم که خارجی هستند و ترجمه نیز شده‌اند و به اعتقادات و اخلاقیات ما توهین کرده‌اند و دفاع از تفکرات سکولار می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این کتاب‌ها و رمان‌ها سبک زندگی فاسد را تبلیغ می‌کنند و این اقدام یک بی‌هویتی را برای جامعه ما در بر دارد و موجب می‌شود یک فرد دچار فروپاشی‌های ارزشی و فرهنگی شود.

شاکری گفت: بنده امروز خطر وارونگی فرهنگی و اهانت به جایگاه ولایت فقیه را عنوان می‌کنم که باید جدی گرفته شود و برای اثبات آن نیز رمان‌های موردنظر را نمایش می‌دهند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/A2J32K


ویدیو مرتبط :
دکترحسن عباسی:خطر وجود نفوذی های درون نظام