سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه بیرجند: کنسرت‌های برگزار شده برای شهر فرهنگی ما مناسب نیست


امام جمعه بیرجند: کنسرت‌های برگزار شده برای شهر فرهنگی ما مناسب نیست

فارس/ امام جمعه شهر بیرجند گفت: شاهد کنسرت‌های مختلفی در دانشگاه‌ها هستیم و همچین کنسرت‌ها برای شهر فرهنگی مانند بیرجند جای تعجب دارد.

حجت‎الاسلام و المسلمین علی رضایی ظهر امروز در آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی با بیان اینکه باید با کتاب دوست باشیم، اظهار داشت: انسان باید عالم به کتاب و عارف به حقایق آسمانی باشد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم کتاب علم، حقیقت و زیبایی‌ها است، گفت: حقیقت، خیر و زیبایی‌ها جان مایه قرآن هستند.

امام جمعه شهر بیرجند با بیان اینکه کتاب محصول بزرگان است، افزود: مسئولان این شهر فرهنگی باید کتاب و کتابخوانی را احیاء کنند.

رضایی تصریح کرد: این کشور هر چند نسبت به دنیا از نظر مسائل معنوی و امنیتی خوب است اما باز این جامعه دچار مشکلاتی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "دانشگاه مرکز علم و اندیشه است"، ادامه داد: شاهد کنسرت‌های مختلفی در دانشگاه‌ها هستیم و همچین کنسرت‌ها برای شهر فرهنگی مانند بیرجند جای تعجب دارد.

امام جمعه شهر بیرجند خاطرنشان کرد: وقتی که از مسئولان دانشگاه دلیل این کنسرت‌ را می‌پرسیم می‌گویند ربطی به ما ندارد و این مرکز خصوصی است.

رضایی با بیان اینکه وقتی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دستوری را می‌دهد باید اطاعت شود، اظهار کرد: ما با ابتذال و پستی‌ها مخالف بوده‌ایم و هستیم.

وی افزود: فرزندی که آمده درس بخواند و فکرش باز شود، تبدیل به رقاص و دانشگاه تبدیل به محیط پستی‌ها می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه باید به سرمایه‌های کشور توجه شود، اضافه کرد: مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید اتاق فکری برای آسیب‌های اساسی که در جامعه وجود دارد در نظر بگیرند.


ویدیو مرتبط :
استقبال از امام جمعه و اولین نماز جمعه شهر مهردشت