محمد احسانی باز هم حلالیت طلبید


مراسم تودیع محمد احسانی - مدیر سابق شبکه یک - با حضور مدیران این شبکه برگزار و از زحمات یک‌ساله او تقدیر شد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، در مراسم امروز، محمد احسانی ضمن ابراز خوشحالی از همکاری یک‌ساله با همه کارکنان و مدیران شبکه یک، گفت: در این مدت به منظور ارتقای سطح برنامه‌های شبکه یک به عنوان شبکه ملی و عمومی، تلاش کردم تا وحدت رویه و اتحادی را بین همه مدیران و کارمندان شبکه یک ایجاد کنم و به لطف خدا تا اندازه‌ای توانستیم به این مهم دست یابم.

احسانی همچنین با آرزوی موفقیت برای فضل الله شریعت پناهی، از همه همکاران کسب حلالیت کرد.

محمد احسانی 28 آذر ماه سال 93 بود که برای آمدن به صداوسیما، با انتشار متن کوتاهی از اهالی سینما خداحافظی و طلب حلالیت کرده بود.

به گزارش ایسنا، در ادامه مراسم صبح امروز سرپرست شبکه یک سیما هم با اشاره به خاطره‌ی دعوت سال گذشته محمد احسانی از او برای پذیرش مدیرت گروه اجتماعی شبکه یک، افزود: شخصیت، اخلاق، مدیریت و تجربه درکنار تعهد و تدین ایشان، دلایل حضور من در شبکه یک بود.

فضل الله شریعت پناهی ادامه داد: آرامشی که هم اکنون علیرغم مشکلات مالی، ساختاری و کنداکتوری در شبکه یک حاکم است، به دلیل مدیریت اصولی و دقیق آقای احسانی و عدم شتابزدگی ایشان است و باید بگویم از اینکه در ادامه راه از حضور ایشان محروم هستیم، بسیار ناراحت هستم.

او اظهار کرد: یکی از دغدغه های محمد احسانی در زمان مدیریت شبکه یک همدلی و دوستی در بین کارمندان و مدیران شبکه بود که خوشبختانه ایشان توانستند این امر را محقق کنند.

سرپرست شبکه یک تصریح کرد: انتظار از شبکه یک سیما به عنوان شبکه ملی و عمومی این است که مخاطب همیشه شاهد تحول و نوآوری در آن باشد که در زمان مدیریت آقای احسانی این امر با تولید برنامه های متنوع، تاک شوها، برنامه های گفتگو محور و مجموعه های تلویزیونی جدید محقق شد و تلاش من هم این است که بتوانم این راه را با تولید برنامه های مخاطب پسند ادامه دهم.

او یادآور شد: برای رسیدن به اهداف شبکه، باید هر چه زودتر مدیران سه گروه اجتماعی، کودک و نوجوان و فرهنگ، هنر و تاریخ انتخاب شوند.

فضل الله شریعت پناهی در پایان برای محمد احسانی در مسئولیت های آینده آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر پورمحمدی، معاون سیما روز 22 آذر در حکمی سید فضل الله شریعت پناهی را به عنوان سرپرست شبکه یک سیما معرفی و محمد احسانی را نیز به عنوان مشاور معاون سیما منصوب کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مستند پیدای ناپیدا از محمد احسانی