ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



منظورم از «پلنگ صورتی» داور نبود/سایپا تیم محترمی است


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دراگان اسکوچیچ امروز پس از سه هفته غیبت در برابر خبرنگاران در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان با سایپا البرز حاضر شد و اظهار داشت: درگذشت علی اکبر دارستانی که خبر فوتش ما را متاثر کرد را به جامعه ورزش ایران تسلیت می‌گویم.

وی افزود: ما تیم سایپا البرز را کاملا آنالیز کرده ایم و طبیعی است که آنها هم تیم فولاد خوزستان را ارزیابی و آنالیز کرده باشند اما ما کاملابرای بازی فردا آماده ایم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: با توجه به آنالیزهای انجام شده امیدوارم نقاط ضعفی که از تیم سایپا به دست آورده ایم برای فردا بتوانیم استفاده کنیم.

وی افزود: من از بازیکنانم می خواهم در این بازی هم آماده و با انگیزه باشند؛ تیم سایپا را تیم خوب و محترمی می دانم اما ما با انگیزه مضاعف به این بازی می‌رویم.

اسکوچیچ با اشاره به هدف گذاری برای کسب سه امتیاز بازی گفت: چیزی که علی رغم همه مسائل برای من مهم است بیلان کاری فولاد خوزستان است که در این نیم فصل خیلی بهتر شده است.

وی گفت: برای بازی مقابل شاگردان مجیدی 4 بازیکنمان را در اختیار نداریم که این کمی برایمان سخت است؛ شریفات، نساریچ، بدرلو و ابراهیمی بازی فردا همراه ما نیستند البته ابراهیمی مصدوم بود که با تلاش پزشکان از پس فردا به تمرین برمی گردد.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به خبرنگاران درباره حکم فدراسیون انضباطی و محرومیت یک جلسه ای خود نیز گفت: در این کمیته مرا محکوم کردند اما قاعدتاً باید وقتی کسی متهم می شود سخنانش نیز شنیده شود.

وی تاکید کرد: من اهانتی نکردم؛در همان نشست خبری نیز تاکید کردم منظورم از پلنگ صورتی داور نیست اما ظاهرا اعضای کمیته انضباطی بد برداشت کرده‌اند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کارتون پلنگ صورتی - پلنگ صورتی دکتر می شود