سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مراجعه روزانه ۱۰۰۰ شهروند تهرانی برای اهدای خون/ آمادگی کامل برای ارائه خدمات در اربعین حسینی


امیرمسعود ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، اظهار داشت: به‌طور متوسط در هر نیم ساعت، 4 نفر به‌صورت اینترنتی برای اهدای خون در پایتخت ثبت‌نام می‌کنند و روزانه حدود 16 نفر به هر پایگاه جهت اهدای خون مراجعه کرده که از این طریق ثبت‌نام شده‌اند.

وی افزود: حدود 44 درصد از کل اهداءکنندگان خون پایتخت، کسانی هستند که به‌صورت مستمر برای اهدای خون مراجعه می‌کنند و به‌طور متوسط روزانه 1000 نفر مراجعه‌کننده اهدای خون داریم که می‌توان گفت 400 نفر آنها به صورت دائم جهت اهدا اقدام می‌کنند.

معاون اهداءکنندگان سازمان انتقال خون تهران اظهار داشت: معمولاً بیش از 95 درصد از اهداءکنندگان خون، آقایان هستند و خانم‌ها 5 تا 10 درصد اهداءکنندگان را تشکیل می‌دهند.

ناظمی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات به مردم در اربعین حسینی آمادگی کامل داریم و برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه انجام شده است و بر همین اساس پایگاه‌های بیش‌تری در اربعین حسینی فعال هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برگزاری نماز جماعت و اهدای خون ظهر عاشورای حسینی