بازدید مدیرعامل بانک مهر اقتصاد از شعب کرمان


مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاونین امور مناطق، بازرسی و حسابرسی، فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، پشتیبانی و مهندسی، مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت، رییس اداره کل امور مدیران و مشاور مدیرعامل از شعب و ستاد استان کرمان بازدید کردند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سیدضیاء ایمانی مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در این سفر به تشریح اهداف بازدیدهای ستادی پرداخت و گفت: دیدار با همکاران شعب و بررسی موانع و مشکلات آن‌ها و تصمیم‌گیری برای تسهیل و سرعت‌بخشی به فعالیت‌های کاری از اهم اهداف این سفرها است.

وی برنامه محوری در حوزه‌های مختلف کاری را مهم عنوان کرد و گفت: برخورداری از یک برنامه مناسب برای تعالی و ارتقاء سازمان برای نیل به اهداف بانک، یکی از اولویت‌هاست که همه همکاران باید اقدامات و فعالیت‌های خود را با برنامه تدوین‌شده منطبق کنند.

ایمانی در ادامه به اهمیت ارتقاء دانش و مهارت همکاران اشاره کرد و افزود: در عرصه رقابت تنگاتنگ شبکه بانکی کشور، مجموعه‌ای موفق‌تر است که همواره کارکنان خود را به سلاح دانش و آگاهی از علوم روز و رصد رقبا و برآورد خواسته مشتریان و مخاطبان تجهیز کند تا بتواند نقش خود را در صنعت بانکداری به خوبی ایفا کند.

وی ارتباطات اثربخش را از مهم‌ترین اصول کار بانکی دانست و تاکید کرد: باید بتوانیم با آموزش اصول ارتباطات، تعاملات تنگاتنگی با مشتریان و مدیران، مسئولان، صاحبان مشاغل و صنایع برقرار کنیم تا بتوانیم از این رهگذر برای جلب اقبال عمومی و جذب منابع پایدار موفق عمل کنیم.

مدیرعامل پس از بازدید از تمامی شعب استان کرمان، با حضور در ستاد سرپرستی استان با همکاران ستاد نیز دیدار و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی بانک مهر اقتصاد - همراه بانک