سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصمیم دولت کویت برای افزایش توان دفاعی


به گزارش خبرگزاری فرانسه از کویت، «محمد عبدالله الصالح» وزیر مشاور در امور حکومتی کویت در ابن باره گفت: دولت طرحی را تقدیم نمایندگان مجلس کرده و از آنها خواسته است برای افزیش توان دفاعی کشور در 10 سال آینده،20 میلیارد و پانصد میلیون دلار (معادل 19 میلیارد و 300 میلیون یورو) بودجه اضافه تصویب کنند.
این مقام کویتی که در نشستی خبری به پرسش های خبرنگاران پاسخ می داد، هیچ اشاره ای به نوع و میزان سلاح هایی که قرار است دولت برای افزایش توان دفاعی خریداری کند، نکرد.
این مقام کویتی تاکید کرد که نمایندگان مجلس کویت قرار است این طرح را به زودی بررسی کنند.
بر اساس این گزارش، میزان افزایش بودجه دفاعی کویت در حالی است که منطقه بحران زده خلیج فارس سال هاست به علت نبردهای گروه های افراطی مانند طالبان، القاعده و داعش بسیار ناامن شده است.
در ماه اکتبر گذشته، دولت کویت با امضای قرارداد یک میلیارد یورویی، 24 فروند بالگرد «کاراکال» از فرانسه خریداری کرد.
به گزارش ایرنا، مجلس کویت در ماه ژوئیه بودجه سال 2016-2015 این کشور را با کسری 7 میلیارد دیناری (23 میلیارد و 200 میلیون دلار) به علت سقوط بهای نفت تصویب کرد.
درآمدهای نفتی که به طور عادی بیش از 90 درصد کل درآمدهای این کشور را تشکیل می دهد، با سقوط 42.8 درصدی در حدود 10 میلیارد و 760 میلیون دینار (معادل 38 میلیارد و 800میلیون دلار) تخمین زده شده است.
درآمدهای نفتی در این بودجه بر اساس هر بشکه 45 دلار محاسبه شده در حالی که در بودجه سال گذشته 75 دلار محاسبه شده بود و میانگین روزانه تولید نفت این کشور نیز حدود 2 میلیون و 700 هزار بشکه، پیش بینی شده است.
شبس*خاورم**9041**1613

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصمیم دولت برای افزایش هزینه کردن ها از درآمد یارانه ها