سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نامه کمیسیون امنیت ملی به لاریجانی درباره بودجه دفاعی/ جلسه مشترک نیروهای مسلح و وزارت خارجه


نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به ارائه گزارشی از نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: این جلسه با حضور علوی وزیر اطلاعات برای بررسی سؤال حسن کامران نماینده اصفهان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه کامران پس از ارائه توضیحات وزیر اطلاعات از پاسخ‌های وی قانع نشد، افزود: در این جلسه، همچنین جایگاه بخش دفاع و نیروهای مسلح در لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه توسعه کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت، در این بررسی‌ها مشخص شد آنگونه که باید و شاید جایگاه بخش دفاع و تقویت بنیه دفاعی کشور مورد توجه قرار نگرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد: در جلسه امروز، کمیسیون با اعتراض به این مسئله، از دولت درخواست کرد با توجه به تهدیدهای محیط اطراف جمهوری اسلامی ایران، نگاه واقع‌بینانه‌ای به امر امنیت و دفاع داشته باشد، همچنین کمیسیون امنیت ملی طی نامه‌ای به رئیس مجلس، از وی خواست توجه دولت را به ارتقای بودجه دفاعی با توجه به تهدیدات موجود جلب کند.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: در این نشست همچنین مقرر شد کمیسیون امنیت ملی و نمایندگان سایر نیروهای مسلح و نیز وزارت امور خارجه، جلسه مشترکی تشکیل دهند تا پیشنهادهای جدیدی را درباره ارتقای بنیه دفاعی کشور ارائه کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/WJT9N9


ویدیو مرتبط :
مشروح جلسه چهارم اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با اعضای