آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



تهیه‌کننده فیلم«من»: سال آینده برای سینما خوش یمن است


تهیه‌کننده فیلم«من»:  سال آینده برای سینما خوش یمن استفارس/ سعیدخانی گفت: شورای صنفی نباید تمام سینما را در عید خلاصه کند. امیدوارم که فضای اکران به سمت و سوی فیلم خاصی نرود.

سعید خانی مدیرعامل پخش شرکت نسیم صبا در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره اینکه چه فیلم‌هایی را در نوروز سال 95 به احتمال زیاد اکران خواهد کرد، گفت: سه فیلم داریم به نام «خنده‌های آتوسا»، «خشم و هیاهو» و «من» که امیدواریم بتوانیم یکی از آنها را به اکران نوروز برسانیم.

خانی درباره اینکه چه فیلم‌هایی می‌توانند همواره در نوروز 95، با اکران موفقی روبه‌رو شوند، گفت: قطعاً فیلم‌های کمدی با فروش بیشتری روبه‌رو خواهند شد اما به این نکته باید توجه کنیم که تمام سینما را در عید خلاصه نکنیم و باید آثار خوب و پرمخاطب را به گونه‌ای در طول سال تقسیم کنیم که اکرانشان به سینما کمک کند. شورای صنفی نباید تمام سینما را در عید خلاصه کند.امیدوارم که فضای اکران به سمت و سوی فیلم خاصی نرود.

وی در ادامه افزود: اکران‌های عید فطر و یا مهر ماه می‌تواند زمان مناسبی برای فروش فیلم‌ها باشند. در حال حاضر هم فیلم سینمایی «کوچه بی‌نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی توانسته با فروش خوبی در پایان سال 94 مواجه شود. این فیلم نشان داده که زمان به آن اندازه که همیشه دغدغه‌اش را داریم مهم نیست بلکه ساختار خوب هر فیلم بنا به کیفیتی که دارد می‌تواند مخاطب را جذب کند.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم طوری برنامه‌ریزی نشود که در پایان سال بی‌فیلم بمانیم، البته با توجه به جشنواره فیلم فجر و فیلم‌هایی که در این دوره دیدم به نظر می‌رسد سال 95، برای سینما و مخاطبانش سال خوبی باشد. امیدوارم میزان مخاطبان که در سال 94، کمی بیش از 12 میلیون نفر بود، در سال 95 به 14 میلیون برسد.امیدوارم با رشد 20 درصدی سینما مواجه باشد. سال آینده برای سینما خوش یمن است.


منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
حمله تهیه کننده تازه وارد سینما به محسن تنابنده!!!