ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کریمی بازیکن سرباز بوده و بازگشتش به صبا مشکلی ندارد/ سازمان لیگ کارت او را صادر کرد


محمدرضا کشوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اعتراض سیاه‌جامگان به حضور فرید کریمی بهزادی در تیم صبا با توجه به بازی کردنش در تراکتورسازی اظهار داشت: بازیکن سرباز، نیم و فصل و غیرنیم‌فصل ندارد، همانطور که بازیکن وقت خدمتش باید به تیم مورد نظر برود، وقتی سربازی‌اش هم تمام می‌شود می‌تواند به تیم سابقش بازگردد.

وی ادامه داد: سازمان لیگ کارت او را صادر کرده و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد. او بازیکن آزاد نبوده است که بخواهد در نیم فصل تیمش را عوض کند.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد اینکه با توجه به نتایج خوب این تیم آیا پاداشی را برای بازیکنان درنظر گرفته یا خیر،‌گفت: حالا باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود، جا دارد از آقای موسوی تشکر کنم که از ما حمایت کردند و به تیم کمک می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا علی دایی لیست مازاد و جذب را برای نیم فصل داده گفت: تاکنون لیستی به ما داده نشده است.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/DZIXUU


ویدیو مرتبط :
گفتگو با شهبازی درباره ی مشکل کارت بازی بازیکن صبا