سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سفر وزير کشور به طبس به علت پيش آمدن کار فوري ناتمام ماند


فارس/ وزير کشور که جهت انجام سفري دو روزه به طبس آمده بود و قرار بود جلسه شوراي اداري استان خراسان جنوبي فردا در طبس برگزار شود، به دليل پيش آمدن کاري فوري طبس را به مقصد تهران ترک کرد.

پيش از اين اعلام شده بود که سفر عبدالرضا رحماني‌فضلي وزير کشور به شهرستان طبس به مدت دو روز خواهد بود و جلسه شوراي اداري استان خراسان جنوبي نيز صبح فردا (پنج‌شنبه) با حضور وزير کشور در طبس برگزار مي‌شود.

اما به دلايلي که ظاهراً پيش آمدن کار فوري براي وزير کشور اعلام شده، رحماني‌فضلي پس از اتمام سخنان خود در جمع مردم طبس، دقايقي پيش با پرواز اختصاصي طبس را به مقصد تهران ترک کرد.

رحماني فضلي امروز ساعت 15:30 وارد فرودگاه طبس شد و بعد از آن به مقام شامخ شهدا اداي احترام کرد و حرم حضرت حسين بن موسي الکاظم(ع) را زيارت و بعد از آن با مردم ديدار کرد و در جمع آنان به ايراد سخن پرداخت.


ویدیو مرتبط :
حجی که ناتمام ماند