ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرمربی جدید عمان: پیروزی بر ایران یکی از اهداف سه‌گانه‌ام است


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های عمان،‌"لوئیز کارو" در کنفرانس مطبوعاتی، پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عمان به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های عمانی پاسخ داد.

وی در این کنفرانس که در مقر فدراسیون فوتبال عمان در استادیوم السیب برگزار شد، گفت: از انتقادها استقبال می‌کنم و برای تحقق اهداف سه‌گانه‌ای که فدراسیون فوتبال عمان ترسیم کرده، تلاش خواهم کرد و به آن پایبند خواهم بود.

کارو اظهار داشت: از توافق با فدراسیون فوتبال عمان و تجربه‌ای که با تیم ملی این کشور کسب خواهم کرد، احساس خوشبختی می‌کنم. تمام تلاش‌ خود را خواهم کرد تا بهترین نتایج را کسب کنم.

کارو متعهد شد که بیش از آنکه حرف بزند، در انجام ماموریت جدید خود اهل عمل باشد و اهداف وضع شده در مقابلش پیش از انتخاب واضح و روشن است.

او خواستار حمایت رسانه‌های عمانی شد تا بتواند به گفته خود، اهداف تعیین شده را محقق کند.

خالد بن حمد البوسعیدی رئیس فدراسیون فوتبال سلطان‌نشین عمان اخیرا فاش کرده بود که قرارداد امضا شده با سرمربی جدید برای تنها یک سال(یک فصل) خواهد بود که در ژانویه 2017 به پایان خواهد رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال عمان، سه هدف اصلی را در مقابل کارو پیش از اعتماد به مربی اسپانیایی قرار داده بود که اولین هدف، پیروزی در دو بازی آینده مقابل گوام و ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی فوتبال، دومین هدف، راهیابی به مرحله بعدی بازی‌های انتخابی جام جهانی یا حداقل راهیابی به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 و سومین هدف هم رسیدن به بازی پایانی مسابقات فوتبال کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس چه در کویت برگزار شود یا هر کشور عربی دیگر منطقه، اعلام کرده بود.

لوئیز کارو در ادامه کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد پس از ترک تیم ملی فوتبال عربستان به دلایل شخصی، در عمل تمرین را متوقف کرد،‌ اما در مقابل پیشنهادهایی را دریافت کرد که برای پاسخ دادن به این پیشنهادها‌ آمادگی نداشت.

وی افزود: تعدادی از بازی‌های لیگ عمان را از نزدیک پیگیری کرده است، همچنین آخرین بازی تیم ملی عمان در جام اخیر منطقه خلیج فارس در برابر عربستان سعودی را مشاهده کرده بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان تاکید کرد تیم این کشور از استعدادها و عناصر جدیدی که قابلیت بهتر شدن در مرحله آتی را دارند، بهره‌مند است.

کارو با ابراز اشتیاق و خرسندی خود از برعهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال عمان تصریح کرد: این تیم به برپایی دو اردو پیش از رویارویی با تیم ملی فوتبال گوام نیاز دارد تا بیشتر از قبل به بازیکان نزدیک شود، اولین اردو به مدت پنج روز برگزار می‌شود که بیشترین تعداد بازیکنان در آن حضور خواهند داشت.

وی با بیان این‌که بر روی مسائل فکری و انضباطی کار خواهد کرد، افزود مسیر کادر فنی سابق را ادامه خواهد داد و هرگز از نقطه صفر شروع نخواهد کرد.

کارو خواستار حمایت رسانه‌های عمان از بازیکنان شد و گفت در زمینه شخصی از انتقاد ترسی ندارد و از انتقاد به عنوان وسیله‌ای برای بهبود عملکرد خود استقبال خواهد کرد.

خالد بن حمد البوسعیدی رئیس فدراسیون فوتبال عمان هم از افشای مبلغ قرارداد سرمربی جدید این کشور خودداری کرد و گفت این مسئله قابل نشر نیست.

وی درباره چگونگی انتخاب کارو برای هدایت تیم ملی عمان افزود کمیته فنی انتخاب سرمربی تیم، پیشنهادهای چند مربی داخلی را بررسی کرد که این پیشنهادها هر چند خوب بود،‌ اما در نهایت با سرمربی اسپانیایی به خاطر برتر بودن در تمام پرونده‌هایی که ارائه کرد، قرارداد امضا شد.

البوسعیدی در عین حال اعلام کرد در صورت فسخ قرارداد با لوئیز کارو هیچ شرطی در این زمینه وجود ندارد.انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سه گانه بارسلونا با پیروزی در چمپیونزلیگ