فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازارچه های صنایع دستی در لرستان ایجاد می شود


غلامرضا سلیمانی روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: با هماهنگی های انجام شده با شهرداری های استان در هر شهر 500 متر مربع برای بازارچه های صنایع دستی در نظر گرفته شده که متقاضیان می توانند برای ثبت نام و حضور در این بازارچه ها اقدام کنند.
وی تصریح کرد: بر اساس این طرح متقاضیان و فعالان صنایع دستی استان می توانند با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان و با هماهنگی صندوق امیدکارآفرین، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اداره کار استان برای دریافت تسهیلات و همچنین حضور در این بازارچه ها حضور داشته باشند.
وی اضافه کرد:با راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در استان می توان علاوه بر ایجاد اشتغال در استان،زمینه معرفی بیشتر و دائمی محصولات وصنایع دستی را فراهم کرده و هنرمندان و فعالان صنایع دستی با خاطری آسوده به تولید و فروش محصول خود می پردازند.
سلیمانی افزود: با ایجاد این بازارچه ها، می توان محصولات صنایع دستی استان را به دیگر شهرستانها و استانهای کشور نیز صادر کرده که این اقدام نقش مهمی در راستای ایجاد زمینه های اشتغال در استان محسوب می شود.
7266/6001

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازارچه صنایع دستی کیپ تاون