وقتی سکوی نشست خبری شهرزاد شکست! +عکس حاشیه ای


نشست خبری سریال شهرزاد با حضور بازیگران این سریال ، خبرنگاران ، مهمانان و تعداد زیادی از مردم همراه بود که حاشیه هایی را در برداشت.

 حواشی جبران ناپذیر نشست خبری شهرزاد

به گزارش سیمرغ ، نشست نقد و بررسی سریال شهرزاد شامگاه 1 آذر ماه 94 با حضور ترانه علیدوستی ، پریناز ایزدیار ، علی نصیریان ف حسن فتحی ، گلاره عباسی ، امیرحسین رستمی و دیگر عوامل این فیلم  در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد.

shahrzad.gif

این مراسم در حالی برگزار شد که بی نظمی از همان ابتدا در سالن حاکم بود و با ورود افراد متفرقه سر و صدا و شلوغی زیادی فضا را پر کرده بود . طوری که مهمانان اصلی این مراسم هم از این وضعیت به ستوه آمدند . 

در ادامه تعدادی از خبرنگاران از جو حاکم ناراضی بودند و اعتراض کردند . برنامه تا مدتی قطع شد اما دوباره با همان کیفیت و بی نظمی از سر گرفته شد.

shahrzad-1.jog_copy_copy.gif

از دیگر حواشی این مراسم می توان به سکویی اشاره کرد که قرار بود عوامل فیلم بر روی آن حاضر شده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند اما بعد از چند دقیقه، وقتی علی نصیریان ، حسن فتحی ، سعید قطبی زاده و نغمه ثمینی و سید هادی رضوی روی سن حاضر شدند ، سکو شکست و سن فرو ریخت و حاضران مجبور به ترک آنجا شدند و ادامه مراسم را ایستاده ادامه دادند!

shahrzad_copy.jpg

متاسفانه به دلیل این بی نظمی ها و اجازه ورود افراد متفرقه به مراسم و همهمه بیش از حد ، همه از جمله بازیگران و خبرنگاران دچار کلافگی شدیدی شده بودند.

تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغاختصاصی سیمرغ / فریبا بیات


ویدیو مرتبط :
حاشیه نشست خبری رئیس جمهور