سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز زائران اربعین حسینی اتخاذ شده است


به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، علی اصغر عباسی با بیان اینکه مراسم اربعین و راهپیمایی نجف اشرف تا کربلای معلی از بزرگترین رخدادهای عالم تشیع و اسلام است افزود: این شرکت آمادگی کامل دارد خدمت رسانی لازم، شایسته و مطلوب را به زائران اربعین حسینی درخصوص تامین سوخت انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه تبریز - زنجان، زنجان - قزوین و همچنین زنجان - بیجار از مسیرهای پرتردد زائران اربعین حسینی است، یادآورشد: بر این اساس تعداد 14 جایگاه سوخت در این مسیرها به صورت رفت و برگشت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.
وی ابراز کرد: علاوه بر آن در این زمینه نیز بازرسی ها و نظارت های جدی بر خدمات رسانی و رصد کردن ترددها توسط منطقه زنجان به صورت شبانه روزی و به ویژه در مسیرهای تردد زائران انجام می شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان ابراز امیدواری کرد، با خدمات رسانی و تمهیدات لازم تردد زائران اربعین حسینی بدون هیچ دغدغه ای انجام شود.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 52 باب جایگاه فرآورده مایع و 39 باب جایگاه سی ان جی است که از این تعداد جایگاه های مایع 29 باب آن در ناحیه مرکزی و تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستانهای زنجان، طارم، ماهنشان، دندی و ایجرود بوده و 17 جایگاه ناحیه ابهر نیز سه شهر سلطانیه و ابهر و خرم دره را پوشش می دهند و شهرستان خدابنده نیز دارای شش جایگاه عرضه فرآورده مایع است.
6085/7320

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تمهیدات لازم برای برقراری ارتباط زائران اربعین