ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ترابیان: نگران تشکیل نشدن کادرفنی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران هستیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال پس از پایان نهمین نشست خود با اعضای این کمیته گفت: این نشست با حضور ریاست فدراسیون فوتبال  و تمام اعضا برگزار شد که درباره برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی و تشکیل تیم ملی زیر 20 و 17 سال پسران فوتسال به بحث و بررسی پرداختیم.

وی افزود: در این جلسه با توجه به نزدیک شدن مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آقایان در آسیا که از آذرماه امسال شروع خواهد شد نکات مختلفی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و اعضای کمیته نگرانی خود را از تشکیل نشدن کادر فنی برای آغاز تمرینات و فعالیت‌های مورد نظر این تیم اعلام کرد. ضمن اینکه با اشاره به  مصوبه‌های قبلی کمیته فنی و توسعه، با توجه به اینکه تمرکز کامل سرمربی تیم ملی باید روی تیم بزرگسال باشد، هرچه زودتر باید اقدامات لازم برای تشکیل کادر فنی تیم های زیر 17 و 20 سال گرفته شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن المپیک فوتبال ساحلی آسیا در سال 2016 به میزبانی ویتنام و نیاز مبرم تیم ملی به برگزاری بازی‌های تدارکاتی مناسب جهت حضور در این مسابقات، پس از ارائه توضیحات توسط مهدی بحرالعلوم، عضو کمیته فوتبال ساحلی، پیرامون تورنمنت 8 جانبه چین که از 2 تا 4 شهریور برگزار می‌شود، با موافقت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی فوتبال ساحلی در این تورنمنت  حضور یابد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی تیم فوتسال ایران 3-1 تیم ملی فوتسال روسیه