سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرح تهیه شناسنامه رسمی برای اشیاء عتیقه میراث فرهنگی اعلام وصول شد


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا منادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

بر این اساس، طرح‌های الزام دولت به پیگیری حقوق قربانیان ایرانی اقدامات تروریستی در محاکم داخلی و بین‌المللی، طرح الزام تهیه پیوست فرهنگی و اجرای آن در طرح‌های مهم کشور، طرح اصلاح تبصره 3 ماده 5 قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات و طرح تهیه شناسنامه رسمی برای اشیاء عتیقه میراث فرهنگی اعلام وصول شدند.

همچنین طرح‌های ممنوعیت ساخت حمل و نگهداری ادواتی که در درگیری‌های فیزیکی بین افراد کاربرد دارد، طرح اصلاح قانون تأسیس نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، طرح نحوه توزیع عادلانه آگهی‌های دولتی بین روزنامه‌ها، طرح مقررات امور دامپزشکی، دارویی و مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و طرح حراست از دفاتر ازدواج و طلاق و قانون سردفترداران، ازدواج، طلاق نیز اعلام وصول شدند.

طرح کارگزاران بیمه کشاورزان، لایحه عادی موافقتنامه انتقال محکومان به حبس بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان و لایحه عادی موافقتنامه 2 جانبه حمل و نقل هوایی بین ایران و زیمباوه اعلام وصول شدند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/XV24XY


ویدیو مرتبط :
وزیر ارشاد: شناسنامه فرهنگی گیلان تهیه شود