ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم فوتبال شهرداری مهاباد برابر شهرداری خوی به پیروزی رسید


به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار عصر روز یکشنبه و در زمین چمن ورزشگاه آزادی مهاباد برگزار شد که طی آن تیم شهرداری مهاباد توانست با یک گل میهمان خود شهرداری فیرورق خوی را شکست دهد.
با این پیروزی تیم فوتبال شهرداری مهاباد 10 امتیازی شده و در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.
در گروه سوم این رقابت ها که شهرداری مهاباد در آن حضور دارد، تیم های استقلال جنوب تهران با 13 امتیاز صدرنشین است و تیم شهرداری همدان با هفت امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
تیم شهرداری مهاباد در بازی بعدی میهمان تیم شهرداری مریوان است.
تیم شهرداری مهاباد در گروه سوم این رقابت ها با تیم های شهرداری مریوان، استقلال جنوب تهران، آبیدر سنندج، استقلال ملاثانی اهواز، شهرداری همدان، بهره برداری مترو تهران، شهرداری بناب، شهرداری فیرورق خوی، آبی پوشان گیلان غرب و پرسپولیس ایلام هم گروه است.
در لیگ فوتبال دسته سوم کشور پنج گروه 12 تیمی حضور دارند که از هر گروه دو تیم برتر به مرحله دوم راه پیدا می کنند و دیدارهای مرحله دوم به صورت لیگ (رفت و برگشت) برگزار می شود و در نهایت دو تیم برتر این مرحله به لیگ دسته 2 کشور صعود می کنند.
شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.ک3
3020/6185/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عاشقان تیم شهرداری مهاباد...