ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکایت سرپرست سابق سیاه‌جامگان از مشهدی‌ها


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید رمضانی سرپرست سابق تیم فوتبال سیاه‌جامگان پس از جدایی از این تیم سرپرست تیم راه‌آهن شد. رمضانی که سال‌های زیادی را در مشهد به سر می‌برد پس از جدایی از این تیم راهی پایتخت شد اما مسئله‌ای که در این بین وجود دارد عدم پرداخت مطالبات و همچنین پول‌هایی است که برای سیاه‌جامگان خرج کرده است.

وی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: من هیچ شکایتی نسبت به عدم پرداخت مطالباتم و زحماتی که سه سال در تیم سیاه‌جامگان کشیدم ندارم. به هر حال پس از تغییر و تحولاتی که در تیم رخ داد از جمع سیاه‌جامگان جدا شدم. به دنبال دستمزد خود نیستم بلکه پول‌هایی را می‌خواهم که خرج این تیم کردم و درواقع به باشگاه قرض دادم.

سرپرست سابق سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا شکایت هم کرده گفت: من با وکیلم صحبت کردم و کارهایی انجام داده‌ایم. متاسفانه مجبور شدم که چنین کاری کنم زیرا مسئولان سیاه‌جامگان حتی جواب تماس من را هم نمی‌دهند و وقتی پاسخگو نیستم غیر از این کار نمی‌توانم کار دیگری انجام بدهم. وقتی مسئولان پاسخگوی من نیستند به شخصیت من توهین می‌شود و برای اینکه حق و حقوق خانواده خود را بگیرم مجبور هستم که شکایت کنم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/WDR8R8


ویدیو مرتبط :
سیاه جامگان ۱-۲ استقلال