سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



بافت دانه اناری؛ پرکاربرد در ژاکت و شال


بافت دانه اناری؛ پرکاربرد در ژاکت و شالپارسه گرد/ بافت دانه اناری یک بافت ساده و زیباست که می‌توانید از آن برای بافت بلوز، ژاکت یا شال استفاده کنید.
برای بافت دانه اناری ابتدا دورج می‌بافیم:
رج اول: یکی زیر، یکی رو ... تا آخر رج.
رج دوم: دانه اول را مثل همه بافت‌های دیگه نبافته به میل راست بگیرید. وقتی به اولین دانه زیر رسیدید به این شکل عمل کنید: 3 تا دونه رو در نظر بگیرید (1 زیر،1 رو، 1 زیر) و بعد نخ رو پشت کار ببرید و میل رو از بین دونه سوم و چهارم (1 زیر،1 رو) فرو کرده و نخ رو از پشت کار بگیرید و بیرون بکشید و نخ گرفته شده رو روی میل سمت چپ بندازید.حالا این دونه و دونه اولتون که زیر بود رو با هم از زیر دو تا یکی کنید. بعد دو تا دونه بعدی رو ببافید.(1 رو،1 زیر)
دوباره یکی از رو بافته و به دونه زیر بعدی که رسیدید مراحل قبلی را تکرار کنید.
رج سوم: در رج سوم که رج زیر بافت است؛ دانه اول را نبافته می‌گیریم و دانه دوم و سوم را با هم یکی می‌کنیم.
ولی دانه سوم را دوباره بر روی میل انداخته و می‌بافیم تا تعداد دانه‌های‌مان کم نشود.
به همین ترتیب دانه چهارم و پنجم ششم و هفتم تا آخر رج می‌بافیم. رج‌های بعدی را همان‌طور که دیده می‌شود همه را به رو می‌بافیم.
در رج‌های فرد مدل را تکرار می‌کنیم


منبع: پارسه گرد


ویدیو مرتبط :
Red Garnet- گارنت سرخ دانه اناری