فیلم «لاک قرمز» به کوچه‌های ظفر رسید


مهر/ بازی مسعود کرامتی و بهنام تشکر در فیلم سینمایی «لاک قرمز» به پایان رسید اما فیلمبرداری در منطقه ظفر ادامه دارد.
عوامل «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی پس از فیلمبرداری سکانس های مربوط به شهربازی با حضور مسعود کرامتی و پردیس احمدیه در حال حاضر کار را در منطقه ظفر ادامه می دهند اما بهنام تشکر و مسعود کرامتی سکانس های پایانی خود را در این پروژه پشت سر گذاشته و از دوربین «لاک قرمز» خداحافظی کردند.
در حال حاضر بیش از ٧٠ درصد فیلمبرداری این اثر در لوکیشن های مختلف به پایان رسیده و تدوین آن نیز همزمان توسط حمید نجفی راد در حال انجام است تا نسخه ابتدایی برای بازبینی به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برسد.
«لاک قرمز» به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی سید جمال سیدحاتمی از مضمونی اجتماعی برخوردار است و در آن بازیگرانی چون پانته آ پناهی ها، پردیس احمدیه، مسعود کرامتی، بهنام تشکر و رسول نقوی به ایفای نقش پرداخته اند.
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد.
از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، نویسنده: امیر عبدی، مجری طرح: حسین فرضی‌زاد، طراح صحنه و لباس: مرتضی پورحیدری، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: مجید هاشمی‌پور، برنامه‌ریز: علی جودی، طراح و سازنده عروسک: حمیده مقدسی، عکاس: علی حمیدنژاد، مدیر تدارکات: اکبر کاظمی، دستیار تهیه: احسان وحید و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی اشاره کرد.
سیدحاتمی پیش از این فیلم‌های تلویزیونی «بچه‌های ابری»، «انگشتر» و «اوقات مشترک آن‌ها» را در کارنامه خود ثبت کرده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فرش قرمز و نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی کوچه بی نام