سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: ادعای اصلاح‌طلبان درباره صحت نداشتن انتخابات غلط از آب درآمد


نماینده مجلس: ادعای اصلاح‌طلبان درباره صحت نداشتن انتخابات غلط از آب درآمدفارس/ نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه منتخبان تهران نباید در موضوع برجام مغلطه کلامی کنند، گفت: یکی از اولویت های مجلس دهم باید تکیه بر مسائل اقتصادی باشد.

سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران و رئیس عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خدا را شاکریم که دستاوردهای متعددی را توانستیم در انتخابات 7 اسفند به دست آوریم.

وی افزود: درصد مشارکت نسبت به گذشته افزایش داشت و این نکته بسیار مهم و ارزشمندی است که نشان می‌دهد صحت و دقت انتخابات در ایران غیرقابل انکار است. اصلاح‌طلبان نیز که از قبل می‌گفتند ما کاندیدایی نداریم اکنون تأکید و تأیید بر سلامت انتخابات داشته و پیروزی‌های متعددی را در این زمینه عنوان می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اصلاح طلبان یک بار از صحت و دقت انتخابات و یک بار هم از عدم شفافیت و روراستی و حضور در انتخابات حرف‌ می‌زنند، یک بار دیگر نیز می‌گویند ما کاندیدا نداریم و اکنون هم که می‌گویند در مجلس دهم اکثریت آرا را کسب کردیم در صورتیکه نه حرف عدم شفافیت و روراستی و نه کسب اکثریت آرا صحیح است.

هاشمی بر همین اساس یادآور شد: در هر صورت پرونده این انتخابات با نتیجه قابل قبولی بسته شد. اما ما این را تجربه کردیم که در هر دوره از مجلس 70 درصد افراد تغییر کرده و حدود 30 درصد باقی می‌مانند و این در دوره‌های مختلف تجربه شده است و این گونه نیست که بگوییم صرفا در این دوره از مجلس چنین اتفاقی افتاده و ناشی از تفکری جدید است که به صحنه آمده باشد بلکه این یک روش معمول و جاری است.

این نماینده در ادامه تاکید کرد: اصلاح‌طلبان و اعتدالیون با شعارهایی به میدان آمدند که امیدواریم آنها را عملی و به نوعی به مردم خدمت‌رسانی داشته و مسائل اقتصادی را حل کنند و به گونه ای نشود که در این زمینه نیز عدم صداقتشان در کوتاه مدت اثبات شود و بی صداقتی آنها تکمیل شود. لذا نباید دوباره بی صداقتی خود را نشان دهند.

هاشمی همچنین خاطرنشان کرد که اصلاح طلبان باید در حل مسائل اقتصادی یک خروجی داشته باشند و نخواهند در موضوع برجام صرفا مغلطه کلامی داشته باشند و از طرفی دیگر مدال افتخار بدهند و از طرفی دیگر مردم خروجی را شاهد نباشند لذا ما انتظار داریم هر کسی چه در دولت و چه در مجلس هر سمتی دارد به فکر خدمت باشد و امیدواریم که از اکنون زمانی را برای گزارش عملکرد خود اختصاص بدهند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
سخنرانی كوبنده پزشكیان نماینده اصلاح طلبان در مجلس