تغییر جنسیت قاتل بن لادن به دختری جوان + عکس


کم نیستند خبرهای عجیب و غریبی که از مردم غرب و تصمیمات عجیبشان به گوش می رسد. در بین این همه خبر تغییر جنسیت قاتل بن لادن با انعکاس خاصی منتشر شد چرا که قاتلی با آن همه درجه در راستای انجام جنایات حالا تبدیل به دختری جوان با روحیه ای لطیف شده است.

قاتل بن لادن تغییر جنسیت داد

خانم "کریستن" در گذشته مرد بوده و "کریس" نام داشت اما پس از بازگشت از مأموریت و پایان دوره خدمتش در ارتش، زیر تیغ جراحی رفت و تغییر جنسیت داد. او اکنون دیگر مرد نیست بلکه شبیه یک دختر جوان شده است.

 او پس از پایان دوره خدمتش در ارتش آمریکا، کتابی تحت عنوان "شاهزاده جنگجو" تألیف کرد که چندی پیش وارد بازار شد. او در این کتاب ماجرای حضورش در عملیات قتل بن لادن و سپس کشتن او به دست خودش را شرح داده و در پایان کتاب هم بیان کرده که پس از بازگشت به آمریکا تغییر جنسیت داده است.

تغییر جنسیت قاتل بن لادن ، قاتل بن لادن تغییر جنسیت داد ، عکس قاتل بن لادن

عکس قاتل بن لادن قبل و بعد از تغییر جنسیت

قاتل " أسامه بن لادن " می نویسد: بنده از کودکی احساس مردانگی نمی کردم بلکه همواره روحم لطیف و زنانه بود اما پس از کشتن بن لادن، ابتدا افسرده شدم و سپس روحیه زنانگی در من بیش از پیش شد و در نهایت تصمیم خودم را گرفتم و تغییر جنسیت دادم.

او در ادامه نوشت: من در طول 20 سال فعالیتم در ارتش، برای مأموریت به سه کشور بوسنی هرزگوئین، افغانستان و عراق رفتم و در هر سه جنگ حضور داشتم. 

تغییر جنسیت قاتل بن لادن به دختری جوان + عکس


ویدیو مرتبط :
هویت قاتل بن لادن افشا شد