سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار نقدی: دولت آمریکا تحریم‌ها را لغو نکرده بلکه آن‌ها را بین 120 تا 180 روز تعلیق کرده است


سردار نقدی: دولت آمریکا تحریم‌ها را لغو نکرده بلکه آن‌ها را بین 120 تا 180 روز تعلیق کرده استتسنیم/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نیروهای حزب‌اللهی و ارزشی در انتخابات اسفندماه متحد باشند، گفت: باید به افرادی اعتماد شود که همواره در خط ولایت حرکت کرده‌اند و این افراد را راهی مجلس کنیم.

سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در نخستین کارگاه آینده‌پژوهی جنگ نرم که در مجتمع یاوران مهدی برگزار شد، اظهار داشت: دولت آمریکا تحریم‌ها را لغو نکرده بلکه آن‌ها را بین 120 تا 180 روز تعلیق کرده است و نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در تبلیغات خود بر این نکته تاکید کرده‌اند که تحریم‌ها را به حالت قبل باز می‌گردانند که این موضوع نشان‌دهنده خوی استکباری دولت آمریکا است.

نقدی با اشاره به فعالیت‌های سازمان‌های جاسوسی آمریکا برای نفوذ در منطقه و کشورمان بیان کرد: دولت آمریکا دارای مخوف‌ترین سازمان‌های جاسوسی است که شکنجه‌گاه‌های متعددی دارد اما این سازمان‌های جاسوسی تغییر ظاهر داده‌اند و به‌عنوان سازمان‌های مردم نهاد فعالیت می‌کنند و دلسوز ملت‌های دنیا شده‌اند و با بودجه‌های دولتی کشورمان دربرخی از بالاترین نهادهای ما نفوذ کرده‌اند.

نقدی با بیان اینکه مسئله نفوذ بسیار مهم است اما برخی افراد از آن غافل هستند، گفت: خانم خبرنگاری دستگیر شد که در میان 5 نفر از مسئولان کشورمان نفوذ کرده بود و اطلاعات آن‌ها را به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه منتقل می‌کرد؛ از همین حیث در این زمینه نیازمند هوشیاری بیشتر در زمینه برخورد با نفوذ فرهنگی دشمن هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از القائاتی که توسط برخی در داخل کشور مطرح می‌شود این است که آمریکا آن دولت گذشته نیست و رفتارش در برخورد با کشورمان تغییر کرده است، بیان کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی اخیرشان تاکید کردند دولت آمریکا همان آمریکای سابق بوش و ریگان است و اگر بتواند به کشورمان حمله می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: برخی از مسئولان در داخل خواستار تداوم رابطه با فرانسه هستند و پول‌های نفتمان را برای خرید هواپیما و خودرو هزینه می‌کنند که این موضوع با اقتصاد مقاومتی در تضاد است، پول‌های نفت باید در زمینه رشد صنعت در کشور و ایجاد شغل برای نسل جوان هزینه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در 2 سال اخیر کشورمان در زمینه‌های مختلف دچار افت شده که علت آن عدم توجه به اقتصاد مقاومتی است، دشمن این موضوع را القاء می‌کند که برای حل مشکلات داخلی باید دست به دامان غرب و آمریکا شد و برخی افراد در داخل این موضوع را مورد توجه قرار می‌دهند و رونق اقتصاد داخلی را در رابطه با آمریکا می‌دانند.

نقدی با بیان اینکه کشورمان دارای سرمایه‌های بی‌نظیری است که باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: کشورمان یکی از استثنایی‌ترین کشورها در جهان است که از 6‌عنصر اصلی برای پیشرفت برخوردار است و هیچ بهانه‌ای برای کمبود نداریم اما مشکل‌مان مدیریت و فرهنگ کار و تلاش است.

وی با بیان اینکه یکی از مسئولان گفته که برای حل مشکلاتمان باید از خارج کشور مدیر بیاوریم که این تفکر منحرف است، گفت: کشورمان در عرصه سیاسی و نظامی خودباور ‌است اما در عرصه اقتصاد و صنعتی از اعتماد به نفس برخوردار نیست، 6 عنصر خدادادی بهترین موضوع برای پیشرفت کشورمان است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد و اگر اقدامی در راستای پیشرفت و رونق اقتصادی انجام نشود، دچار مشکل می‌شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مشکلات اقتصادی آمریکا تصریح کرد: آمریکا دارای مشکلات شدید اقتصادی است و دست به دامان چین شده است؛ آن‌ها روزانه 20 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و اگر نفت عربستان را با ترفندهای مختلف غارت نکند نابود می‌شود و تنها با دزدی است که اقتصاد این کشور فعال است.

نقدی بیان کرد: دولت آمریکا هیچ‌گاه در راستای مصالح کشورمان اقدامی نمی‌کند و نه تنها فناوری وارد کشورمان نمی‌کند بلکه فناوری خارج می‌کند، دولت آمریکا از گذشته به فکر منافع خود بوده و هیچ‌گاه در راستای رفع نیاز ملت‌های جهان گامی برنداشته است.

وی با بیان اینکه هرجا تحت تأثیر غرب قرار گرفتیم، دچار مشکل شدیم، گفت: در زمینه خودرو‌سازی دارای ضعف هستیم چون در این زمینه فناوری‌مان وارداتی است اما در مقابل علت پیشرفت‌های عظیمی که در صنعت دفاعی دست پیدا کردیم و موشک‌های پیشرفته‌ای را تولید کردیم، تحریم صنعت دفاعی بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نیروهای حزب‌اللهی و ارزشی در انتخابات اسفندماه متحد باشند، تصریح کرد: در انتخابات پیش‌رو با خطر "نفوذ" روبه‌رو هستیم. مقام معظم رهبری تاکید کردند آمریکا به این انتخابات چشم دوخته است، انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان از اهمیت بالایی برخوردار است و تنها رقابت جناح‌ها مطرح نیست و دشمن امید زیادی به این انتخابات دارد.

نقدی بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به لیست‌هایی رأی دهید که افراد مؤمن و متعهد و ارزشمند به آرمان‌های امام خمینی (ره) در آن حضور دارند، باید به افرادی اعتماد شود که همواره در خط ولایت حرکت کرده‌اند و این افراد را راهی مجلس کنیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
لغو یا تعلیق تحریم ها ؟ سخنرانی روحانی و اوباما