تدوین فیلم «آه، ای عبدالحلیم» از نیمه گذشت


باشگاه خبرنگاران/ فیلم سینمایی «آه، ای عبدالحلیم» جدیدترین اثر بلند سینمایی احسان عبدی‌پور است که این روزها مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد.
احسان عبدی‌پور کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم «آه، ای عبدالحلیم» گفت: تدوین این فیلم از نیمه گذشته و بعد از اتمام کارهای جلوه‌های ویژه، صداگذاری آن را انجام می‌دهیم. بخشی از موسیقی آن نیز ساخته شده و مقداری از موسیقی باقی مانده است.
وی افزود: در انجام کارهای فنی عجله‌ای نداریم؛ چون سعی ما ارائه اثر خوب و جذاب برای مخاطب و حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.
گفتنی است؛ فیلمبرداری «آه؛ ای عبدالحلیم» که سومین اثر بلند سینمایی احسان عبدی‌پور در مقام کارگردانی بعد از «تنهای تنهای تنها» و «پاپ» است، 20 مهر در بوشهر آغاز شد و در حال حاضر مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد.
تهیه‌کنندگی «آه ای عبدالحلیم» بر عهده مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی است و اولین نمایش آن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.
این فیلم موضوعی اجتماعی دارد و داستان زندگی چند جوان را روایت می‌کند که به یکباره قصد تغییر در فرم زندگی خود را دارند، رضا یزدانی و مصطفی زمانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
السا واقعی آه آه آه آه آه خیلی اوجلن :) :) :) :) :)