محسن تنابنده در ستون منزل!/ زندان پر از حاشیه مهران مدیری/ دکمه قطع رابطه در تلفن وزارت خارجه


حلقه حمایت عاطفی ایجاد کنید، گروه کوچکی تشکیل دهید و میان خود هم فکری و توافق ایجاد کنید.

 در شبکه گردی عصرایران مطالب متنوعی در حوزه های سیاسی و اجتماعی گردآوری شده است که در ادامه می توانید بخوانید و ببینید:

1- زندان پر از حاشیه مهران مدیری

مهران مدیری در صفحه اینستاگرام خود این تصویر را از سریال در حاشیه منتشر کرد:

محسن تنابنده در ستون منزل/ زندان پر از حاشیه مهران مدیری/ جیبوتی دقیقا کجایی؟!2-تلفن وزارت خارجه

رضا در تلگرام نوشت:بهتره به تلفن گویای وزارت خارجه یه دکمه اضافه کنن که: لطفا برای قطع روابط دیپلماتیک، عدد 9 را فشار دهید!

3-دیدار با سید حسن

حمید رضا عارف پسر محمدرضا عارف با انتشار این تصویر نوشت:

محسن تنابنده در ستون منزل/ زندان پر از حاشیه مهران مدیری/ جیبوتی دقیقا کجایی؟!4-جیبوتی دقیقا کجایی؟!

غریبی در اینستاگرامش منتشر کرد:

محسن تنابنده در ستون منزل/ زندان پر از حاشیه مهران مدیری/ جیبوتی دقیقا کجایی؟!5-یک نوستالژی

مهران عکسی از میدان استقلال ملایر در تلگرام منتشر کرد و نوشت:این نوار رو برامون گذاشتن تو این میدون که مرور خاطرات کنیم! مردم خلاق و هنرمند هم اون نوشته خاطره انگیز رو بهش اضافه کردند! ممنون همشهری!

محسن تنابنده در ستون منزل/ زندان پر از حاشیه مهران مدیری/ جیبوتی دقیقا کجایی؟!6- کودک کار

در صفحه اینستاگرام عکس داستان یکی از اثرگذارترین تصاویر کاربران که یک کودک مکانیک است منتشر شد:

محسن تنابنده در ستون منزل/ زندان پر از حاشیه مهران مدیری/ جیبوتی دقیقا کجایی؟!7- با هم مشورت کنیدعلیرضا در تلگرام نوشت:

امروز چهارشنبه 1394/10/16حلقه حمایت عاطفی ایجاد کنید گروه کوچکی تشکیل دهیدو میان خود هم فکری و توافق ایجاد کنید. هر گاه از شما خواسته شد، کمک های مشورتی خود را به دیگران ارائه کنید،و همینطور هرگاه نیاز به حمایت داشتید،از مشورت های دیگران بهره ببرید،نخستین گام برای این کار آن است که بدون قطع صحبت دیگران، به دقت به آنها گوش دهید.عبارت تاکیدی:روابط من در پوششی از مهر و محبت قرار دارد!خدایا شکرت...

8- عکس محسن تنابنده در ستون منزل

محسن تنابنده بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از خود با ستون در اینستاگرامش منتشر کرد:

محسن تنابنده در ستون منزل/ زندان پر از حاشیه مهران مدیری/ جیبوتی دقیقا کجایی؟!9-داستان خرمالواحمد موحدی در کانال سرمایه گذاری در حوزه کودکی نوشت:

هشت ساله بودم که در یک میهمانی شبانه برای اولین بار با پدیده ای سرخ رنگ به نام "خرمالو" آشنا شدم . میزبان با لبخندی ملیح خرمالو تعارف کرد و من هم بدون درنگ نامبرده را شکافته و چشیدم . شوربختانه خرمالوی مذکور به غایت گس بود و تا چند ساعت احساس می کردم گونه هایم در حال تجزیه شدن هستنداز آن روز به بعد در نظر من هر کس که خرمالو می خورد فردی " مازوخیسمی " و هر کس که خرمالو تعارف می کرد شخصی " سادیسمی " قلمداد می شد ! النهایه تجربه تلخ اولین کام از خرمالو باعث شد که من بیست و دو سال این گردالی سرخ رنگ را به صورت یک طرفه تحریم کنم با اصرار فراوان همسرم ، دیوار تحریم خرمالو ترک برداشت و من هم در سی سالگی به خرمالو یک فرصت تازه دادم ! خرمالو هم از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد و چنان مزه ای را تجربه کردم که مجبور شدم خرمالو را از لیست سیاه بیرون آورده و ایشان را پس از لیمو ترش و توت فرنگی در "صدر مصطبه" بنشانم!یک تجربه ی تلخ در هشت سالگی ، باعث شد که بیست و دو سال از همه خرمالو ها متنفر باشم . اولین تجربه های کودکی ، شالوده ی ما را می سازند . چه بسیارند باور ها ، هنجار ها و اعتقاداتی که به خاطر تجربه طعم "گس" آن ها در کودکی ، هنوز منفور ما هستند .

10- مدیریت افراد سرکش

ارشیا در کانال مدیریت کاربردی در تلگران نوشت:

افراد سرکش در تمامی سازمانها یافت می شوند و مدیریت اینگونه افراد نیاز به مهارت بالای مدیریتی دارد فراموش نکنید اغلب‌ ‌این‌ افراد باعث‌ پیشرفت‌ ناگهانی‌ در دانش‌ و تكنیك‌ها و روشهای کاری می‌شوند.

 افراد سرکش یکی از مهمترین عوامل‌ تغییر هستند و با نق‌زدن‌ها و اعتراضهای ممتد موجبات‌ بسیاری از  تغییرات‌ را در سازمان‌ها فراهم‌ می‌كنند.آنها به‌ندرت‌ مطالب‌ از قبل‌ اعلام‌ شده‌ را می‌پذیرند و چون‌ سری‌ نترس‌ دارند و قواعد‌ قراردادی‌ گذشته‌ را قبول‌ ندارند، ثروتی‌ باارزش‌ به‌شمار می‌روند.

به‌همین‌ خاطر مدیر موفق‌ كسی‌ است‌ كه‌ همیشه‌ با این‌ افراد در ارتباط‌ باشد، زیرا آنها راهنمایی‌ برای‌ آینده‌ هستند.


ویدیو مرتبط :
حاشیه های مهران مدیری در زندان