ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیام جالب دی‌ماریا به رونالدو برای پیوستن به PSG + عکس


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که این روزها شایعه جدایی کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید داغ است و از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او نام برده می‌شود، پیام جالب آنخل دی‌ماریا به این شایعات دامن زد.

نشریه «آس» گزارش داد تنها ساعتی پس از اینکه ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو جدایی وی را از رئال‌مادرید تکذیب و عنوان کرد که این بازیکن در این تیم خواهد ماند، دی‌ماریا در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «فیسبوک» با قرار دادن عکسی از سوپراستار پرتغالی کهکشانی‌ها نوشت: «به زودی دوستم، کریستیانو رونالدو». همین جمله کوتاه کافی بود تا شایعه جدایی کریس از رئال قوت بگیرد.

البته چند ساعتی پس از قرار گرفتن این پست در صفحه دی‌ماریا، این صفحه به طور کامل از شبکه اجتماعی «فیسبوک» حذف شد و همسر هافبک آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن تأیید کرد که نمی‌داند این پست از کجا سر در آورده و کار چه کسی بوده است. او اظهار داشت که دی‌ماریا از هیچ‌یک از شبکه‌های اجتماعی «فیسبوک» و یا «توئیتر» استفاده نمی‌کند.

شایعه جدایی رونالدو 30 ساله از رئال‌مادرید زمانی بیشتر قوت گرفت که او در مصاحبه‌ای با نشریه آلمانی «کیکر» جدایی از رئال‌مادرید را تکذیب نکرد و گفت که در فوتبال هر چیزی ممکن است، رخ دهد. صحبت درِ گوشی کریس با سرمربی PSG در بازی رئال مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که ظاهراً به او گفته «تیمت عالی بازی می‌کند، دوست دارم با تو کار کنم»، نیز بر شایعه جدایی رونالدو از جمع کهکشانی‌ها دامن زد.

پس از اکران فیلم مستند رونالدو بود که او ترک برنابئو را غیرمحال ندانست و در این باره گفت: چرا که نه؟ من در حال حاضر در اسپانیا هستم، ولی پیش از این هم گفته‌ام که کسی نمی‌داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

در سوی دیگر ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های رونالدو که ظاهراً از ماندن رونالدو در رئال به دلیل شناخت خیلی خوب از او تأکید کرد: کریس برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کند؟ غیرممکن است. او کفش‌های خود را در برنابئو خواهد آویخت. رونالدو مثل پسر من است و ما یکدیگر را از زمانی که رونالدو 15 ساله بود، می‌شناسم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
استقبال لوکاس مورا و مارکینوش از شایعات پیوستن دی ماریا