ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دوستی: تمام امکانات پیست دیزین به صورت رایگان در اختیار فدراسیون است


رضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره همکاری کامل پیست دیزین با فدراسیون اسکی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی گفت: طبق سنوات گذشته فدراسیون برنامه‌هایش را اعلام می‌کند و ما هم به سرمایه‌دار گفته‌ایم پیست و منابع انسانی را طبق قرارداد به صورت رایگان در اختیار فدراسیون قرار دهد.

وی افزود: مسابقات را باید فدراسیون برگزار کند، چون بحث فنی در حیطه وظایف ما نیست. بحث پرسنل و هتل محل اقامت باید توسط فدراسیون و اهل فن برآورده شود. پیست کاملا در اختیار فدراسیون است و ما همه برنامه‌های آنها را به صورت رایگان انجام می‌دهیم.

مدیر مجموعه‌های اسکی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به اینکه ما در بحث اسپانسر و تجهیزات فنی دخالتی داریم، تصریح کرد: ما بهره‌برداری در پیست داریم که برگزاری تمام مسابقات را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/BT932M


ویدیو مرتبط :
پیست بین المللی دیزین