سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



همسر اسیر فلسطینی: تسلیت شهادت «محمد» را نمی‌خواهم؛ برای نجاتش به پا خیزید


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فیحاء شلش» همسر «محمد القیق» اسیر معترض فلسطینی که 81 روز است در اعتراض به بازداشت موقت دست به اعتصاب غذا زده است، خواستار تلاش فوری برای آزادی همسرش شد.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «القدس»، شلش گفت: تسلیت هیچ کسی برای شهادت همسرم را نمی‌پذیرم،‌ «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان و گروه‌های مقاومت برای نجات محمد که با مرگ دسته و پنجه نرم می‌کند، به پا خیزند.

فیحاء که در یک کنفرانس خبری در الخلیل همزمان با تظاهرات گسترده در اعلام همبستگی با محمد القیق سخن می‌گفت، خطاب به عباس افزود: فرزند تو با خطر مرگ روبروست پس نهایت تلاشت برای آزادی او و نجاتش را انجام بده، ما وقت زیادی نداریم.

همسر القیق خطاب به گروه‌های مقاومت نیز گفت: اگر همین حالا برنخیزید و محمد را نجات ندهید پس نیازی به تسلیت گفتن شما هنگام شهادتش نیز نیست، برگزاری عزا را از شما نمی‌پذیرم.

حال عمومی القیق بسیار وخیم است و «عیسی قراقع» رئیس کمیته امور اسرا و آزادگان فسلطینی جمعه (دیروز) اعلام کرد هر لحظه امکان شهادت او وجود دارد.

در همین راستا شهرهای مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی دیروز شاهد تظاهرات گسترده برای آزادی القیق بود.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/RYPL88


ویدیو مرتبط :
سرود " مومنین به پا خیزید "